Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
la reparatie lift cheltuiala se imparte pe apartament sau pe nr.de persoane?cum e mai corect ?si daca se poate ,de ce?
Ar mai fi ceva-se imparte de la et.2 in sus sau la toti?
Ascensorul este un echipament al constructiei si face parte din proprietatea comuna. Intretinerea acestuia se face de toti proprietarii conf. cotei indivize la fel ca orice tine de proprietatea comuna.
Cheltuielile de utilizare a acestuia tin de nr. de persoane care il folosesc si se impart la nr. de persoane.
Acestea sunt clar stipulate in Lege si Regulament. Faptul ca exista ambele atribuiri de cheltuieli nu este o eroare/scapare legislativa ci este corect si normal.
Cheltuielile efectuate cu reparatia si intretinerea liftului se repartizeaza pe conta indiviza de proprietate (in functie de suprafeta utila a fiecarui apartament), asa cum prevede norma de aplicare a legii 230/2007.
Cheltuiala cu energia electrica consumata de lift se repartizeaza pe nr de persoane, conform aceleiasi norme.