Am si eu o intrebare: mai am dreptul la pensie de urmas in situatia urmatoare?
Tatal meu a decedat in anul 1998. In prezent eu am implinit varsta de 26 de ani, dar sunt in continuare student. In fiecare an, din luna octombrie, pensia mi se oprea automat pana la furnizarea unui document (adeverinta de studii), care sa ateste faptul ca eu sunt in continuare student. Avand in vedere ca am implinit varsta de 26 de ani, nu am mai dus la Oficiul de pensii nici o adeverinta. Totusi, azi am primit prin posta pensia aferenta lunii Ianuarie.
Exista vre-o modificare a legii pensiilor, ce imi confera mie dreptul la aceasta pensie, sau trebuie returnata Oficiului de Pensii?
Data comunicarii este data postei (data cand ati primit-o). Daca ati primit-o pe data de 28 mai , atunci ultima zi de depunere a contestatiei este data de 14 iulie 2008.
Adeverintele le scoateti pentru instanta de judecata.
Instanta competenta este Tribunalul în a cărei rază teritorială îşi are domiciliul sau sediul reclamantul. In speta, daca sunteti din Bucuresti ... Tribunalul Bucuresti.
buna ziua !
As avea si eu nevoie de un mic ajutor daca se poate in prezent am 21 de ani si urmez o facultate pe kare la anul o so termin dar eu as dori sa mai incep inca o facultate dar am auzit ca pensia de urmas nu o mai primesc in cazul in care mai incep inca o facultate.este adevarat sau e o informatie eronata...v-as ramane recunoscator daca m-ati putea ajuta .
Va multumesc
Ca urmare a aparitiei Ordinului MMFES nr.129/26.02.2008 pentru modificarea Normelor de aplicare a prevederilor Legii nr.19/2000, aprobate prin Ordinul MMSS nr.340/2001, acordarea pensiei de urmas conform prevederile art.66 lit.b) din Legea nr.19/2000, cu modificarile si completarile ulterioare, nu mai este conditionata de nivelul formei de invatamant frecventate, de tipul sau modul de organizare a acesteia, de numarul formelor de invatamant frecventate sau de absolvirea uneia sau a mai multora dintre acestea.