avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1089 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensie de urmas
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensie de urmas

Am si eu o intrebare: mai am dreptul la pensie de urmas in situatia urmatoare?

Tatal meu a decedat in anul 1998. In prezent eu am implinit varsta de 26 de ani, dar sunt in continuare student. In fiecare an, din luna octombrie, pensia mi se oprea automat pana la furnizarea unui document (adeverinta de studii), care sa ateste faptul ca eu sunt in continuare student. Avand in vedere ca am implinit varsta de 26 de ani, nu am mai dus la Oficiul de pensii nici o adeverinta. Totusi, azi am primit prin posta pensia aferenta lunii Ianuarie.
Exista vre-o modificare a legii pensiilor, ce imi confera mie dreptul la aceasta pensie, sau trebuie returnata Oficiului de Pensii?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Va multumesc pt raspuns.
Am si eu o problema.Dupa 17 ani de casnicie sotul decedat nu era pensionar,eu nu lucrez ...am dreptul la pensie de urmas?Mentionez ca am lucrat 23 de ani dar varsta este de 52 de ani impliniti,lucrand grupa a 2-a si nascand 4 copii.Ce reduceri am cand voi iesi la pensie la limita?
SI eu am o problema ... Am un handicap fizic pt care primesc o pensie sau ajutor cum i se spune si pe langa aceasta mai am o pensie de urmas de la mama mea care a decedat in 1995 ... Avand in vedere ca nu am un loc de munca din cauza problemelor de deplasare, mi-au dat pensia de urmas definitiv, din 1995...Problema este ca luna aceasta nu a mai venit aceasta pensie de urmas ... Ce s-ar fi putut intampla? Sau ce ar trebui sa fac? Multumesc !
Ultima modificare: Joi, 29 Mai 2008
gerbil, utilizator
gerbil a scris: