Domnule avocat Claudiu Lascoschi , la nenumăratele mesaje care le-am scris la serviciul clienti , mai mult de 15 in care am subliniat faptul ca nu am aderat la acest abonament și ca aderarea a fost abuziva fără consimțământul meu , suma de 300 RON fiind retrasa din cont fără acordul meu, iar anularea abonamentului Premium de pe site pur si simplu nu funcționează pina la final , ca sa pot Închide contul, am primit confirmarea ca pe 07.07.2020 nu va fi prelungit abonamentul Premium. Însă nu au specificat dacă îmi returnează suma de 300 RON.
Ce demersuri por face ca sa pot recupera banii?
Mulțumesc.
CLAUDIU LASCOSCHI a scris:
Închideți contul bancar.
Acest lucru rezolva situația.
In rest, va trebui sa va verificați lunar alte conturi desi este redusa probabilitatea sa va mai ia bani.
Daca nu mai folosiți cont bancar s-a terminat cu totul problema.
Avocat Claudiu Lascoschi
Baroul București