Sa continui ideeaa:
.......................................................
Daca activitatea asociatiei se desfasoara intr-un spatiu amenajat (de regula un uscator sau ceva asemanator), atunci ceea ce ati incercat sa "dregeti" pana acum, nu a avut niciun sens. probabil fostul presedinte s-a suparat "ca vacarul pe sat" si a zis- plec eu, luati-va sediul si mutati-l unde vreti...
Noi si acum avem probleme de genul acesta, cand, la un moment dat sediul declarat al asociatiei (formata din 3 blocuri) a fost pe adresa administratorului, proprietar in unul dintre aceste blocuri astfel ca o parte din corespondenta este dirijata si acum la dansul. Fostul administrator si-a incheiat activitatea la asociatie de aprox. 10 ani. Intre timp, cele trei blocuri s-au transformat in trei asociatii de proprietari de sine statatoare cu sedii proprii.
Problemele au inceput sa apara cand furnizorul de energie termica ne-a actionat in instanta pentru neplata unor penalitati istorice, furnizorul neactualizandu-si noile adrese declarate de noile asociatii de proprietari, atunci cand am fost nevoiti sa luam acordul/avizul de principiu pentru a deveni as. de prop.
Ei, noroc ca fiind cunoscuti si blocurile fiind pe aceeasi strada de la nr. 21 la 25, actualul administrator ma anunta si merg sa "ridic" corespondenta de la dansul, pentru ca fostul administrator sta in blocul cu fostul admin...
Asadar, cam aceasta este situatia la noi. In rest, corespondenta normala, vine pe adresa comunicata si declarata la infiintarea as. proprietari.
....................................
Am mai scris si cu alte ocazii: nici proiectantii din "epoca de aur", dar nici cei de acum nu s-au omorat cu grija de a dota blocurile cu un spatiu/sediu destinat special activitatii as. prop., asa ca fiecare se ''orienteaza" - ba intr-o ghena de gunoi, ba intr-un uscator (caz mai fericit), numit acum "spatiu amenajat. Avem angajat personal de curatenie, in general femei... Unde-si schimba hainele,, unde se spala, unde mai merg pentru necesitati firesti? Pe nimeni nu intereseaza...
Cu stima, AG.
Fostul sediu a fost pe apartamentul administratorului(membru al asociatiei ),asociatia nu are un spatiu dedicat activitatii propriu zise,la noi banii se strang personal de catre administrator la o anumita data.La insistenta fostului administrator,transferul de sediu s-a facut pe noul administrator ,care nu locuieste in condominiu(locuieste pe o alta strada din oras).Activitatea o desfasoara tot ca fostul administrator,mergand dupa incasari la oameni.Banii,actele(facturi curente,fond de rulment) sunt la noul administrator,iar la mine(presedinte asociatie)au ramas actele vechi(arhiva asociatiei).Eu as dori sa schimb din nou sediul asociatiei pe adresa scarii mele de bloc si sa ramana fixat pe acel loc,sa nu se mai schimbe de fiecare data cand se schimba administratorul.Cred ca aceasta ar fi cea mai buna solutie.
Dvs. trebuie sa va gasiti, sa va injghebati/sa modificati un mic spatiu acolo in scara dvs. unde sa schimbati definitiv sediul propriu-zis al asociatiei si tot acolo sa fie si sediul social. Adresa dvs. va figura cam asa: Loc...., Str. ..., bloc..., sc. ..., et. ..., - spatiu amenajat.
Altfel, schimbati administratorul, presedintele si toata arhiva va ramane intr-un singur loc, nu tre' s-o plimbati de la unul la altul.
Eu nu am mai auzit pana acum ca un administrator de cine stie unde, muta sediul social al serviciului, la el acasa. Nici nu stiu cum a acceptat asa ceva, nu stiu cum a reusit sa faca aceasta isprava. Fostul presedinte, clar este ciudat. Dar com. ex. nu aveti pe-acolo, face fiecare cum ii trece prin teasta?
Comitetul executiv a fost si este de ,,forma''.Membrii comitetului nu cunosc legea si nici nu se implica in activitatea asociatiei.Fostul administrator a reusit sa-i ,, lamureasca'' ca asa este corect,cu sediul asociatiei pe adresa administratorului.Degeaba ne-am contrazis cu dumneaei eu si cu actualul administrator.In plus,cand a depus dosarul la judecatorie,nu a avut intocmit un contract de comodat ca si dovada de sediu,iar procesul verbal al AG era o harababura totala,in care in loc de sediu,a folosit cuvantul domiciliu si pe deasupra nu era trecuta nici noua adresa.In loc sa ceara toate acestea in procesul verbal,dumneaei le-a mentionat in cererea depusa la judecatorie.Cu toate aceste lipsuri cei de la judecatorie au dat initial sentinta favorabila confundand probabil cererea cu procesul verbal.Problemele au aparut cand am mers la ANAF cu sentinta pentru schimbarea certificatului fiscal,acestia dorind o copie dupa contractul de comodat depus la judecatorie,care evident nu exista.Acestia au facut o adresa catre judecatorie ,in urma careia cred ca acestia si-au dat seama de eroarea facuta si au emis din oficiu o indreptare de eroare materiala,in care dispun doar modificarea comitetului executiv nu si a sediului asociatiei.Ei sustin ca noua hotarare nu schimba efectele primei sentinte,in cazul asta nu stiu de ce au mai dat-o.Oricum,o bulibaseala care ne-a costat o gramada de timp si plimbari,care nu s-ar fi produs daca am fi procedat cum trebuie de la bun inceput.Va multumesc mult pentru sfaturi, au fost de folos !