Prejudiciu de 50.000 de lei la asociația de proprietari. Administratorul (în prezent decedat) nu deținea niciun bun, iar moștenitorii au renunțat la succesiune. Cine plătește suma devalizată?
Administratorul blocului in care locuieste fiul meu a prejudiciat asociatia cu 50.000lei. Singurul bun pe care il detinea era un apartament in coproprietate cu sotia. Dupa ce a fost notificat sa restituie banii pe care i-a furat, administratorul impreuna cu sotia au donat apartamentul singurului lor fiu. In timpul procesului de fond, administratorul a decedat, fiind diagnosticat cu un an in urma cu tumoare maligna. Intrucat nu mai detinea alt bun, la deschiderea succesiunii, sotia si fiul au renuntat in scris la mostenire. Acum intrebarea care se pune este: cine plateste asociatiei suma devalizata?
A se studia Statutul Asociatiei si raspunderile organelor alese Prsedinte, Cosiliul Asociatiei, cenzori si daca s-au depus garantiii la angajarea Administratorului, acesta avid full respomsabilitati de GESTIONAR. In speta consider ca exista o RESPONSABILITATE COLECTIVA intre organele de conducere alese si administratorul si personalul angajat. Devalizarea nu se poate realiza decit prin lipsa controlului in functionarea entitatii patrimoniale. Insa este de deschis o Cutie a Pandoriei si un lung proces si un SCANDAL IN ASOCIATIE si intre vecini!
1. Sesizati, in scris, Biroul pentru coordonarea/urmarirea/verificarea activitatii asociatiilor de proprietari/locatari din cadrul Primariei de care apartineti.
Obligatoriu, sesizarea sa fie in DOUA exemplare. Unul pentru dumneavoastra, cu numarul si data inregistrarii.
In maxim 30 zile veti primi un raspuns scris (de regula prin Posta Romana).
2. Solicitati in sesizare verificarea urmatoarelor:
A. sa verifice daca administratorul (decedat) era angajat de catre asociatia de proprietari/locatari in conformitate cu legislatia specifica in vigoare;
B. sa verifice daca administratorul (decedat) era autorizat in conformitate cu legislatia specifica in vigoare;
C. sa verifice daca "cenzorii asociatiei de proprietari/locatari au constatat, LUNAR, achitarea facturilor de utilitati aferente lunii precedente (sau daca existau restante la aceste plati) si totodata, daca au intocmit si semnat procesele verbale de verificare/constatare.
Aceste procese verbale ar trebui sa se regaseasca in "dosarul asociatiei".
3. In cazul in care una dintre specificatiile A-C nu sunt conforme cu legislatia specifica in vigoare, "minunata conducere" a asociatiei de proprietari/locatari va avea o "surpriza" cat se poate de neplacuta.
Este foarte posibil sa fie complici la delapidare. ESTE DOAR O SUPOZITIE neargumentata/nefondata.
Dar, am intalnit multe situatii similare. Cine poate intui adevarul ?
In final, concluzia VA REZULTA din raspunsul ce-l veti primi de la Primarie.
4. Pentru cazul in care doriti sa va indreptati impotriva mostenitorilor defunctului administrator, ati primit, pana in prezent sugestiile necesare. Mai mult nu comentez. Ma abtin.
DAR, ... , implica, aproape cu certitudine, angajarea unui avocat specializat pentru asemenea spete, cu cheltuielile aferente.
Sesizarea catre biroul antementionat implica doar putin timp si putina rabdare.
5. In cazul in care primiti un raspuns concret din partea Primariei putem continua discutia, deopotriva cu intrebari, cat si cu raspunsuri, pe acest forum/site, pentru speta ce ati detaliat-o.
Act de donatie
marina14
Buna ziua,
As dori sa-mi spuneti, va rog, in ce conditii se poate ataca un act de donatie pe un imobil. Ma refer la cazul particular in care banca ar vrea sa ... (vezi toată discuția)
Donatie
THEODORA30
Buna seara,sotul meu era proprietar pe o garsoniera de 1 an de zile si odata cu recensamantul cei de la o firma de recuperari l-au gasit cu un bun imobil au ... (vezi toată discuția)