avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Plata zugravit casa scarilor
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Plata zugravit casa scarilor

Sunt student, am in proprietate un apartament primit ca donatie si mi s-a solicitat sa platesc 150 de lei zugravitul pe casa scarilor.
Apartmanetul este nelocuit de 6 ani.
Nu am sursa de venit. Sunt obligat sa platesc aceste cheltuieli?
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: flory_mr , utilizator 09:38, 13 Septembrie 2018
Casa scarii este parte comuna
Conform dispozitii in vigoare,proprietarul are obligatia sa achite lunar cota individuala de intretinere inclusiv partea comuna
Chiar vdaca apartamnetul nu este locuit,proprietarul are obligatia sa chite lunar c/v parte comuna
Pentru a preintampina situatii neplacute este de preferat sa faceti efortul sa achitati c/v zugravire scara,pentru a nu fi obligat sa achitati suplimentar penalitati
Daca nu achitati riscati sa fiti executat silit
Daca nu dispuneti de suma respectiva este de preferat sa negociati incheierea unui angajament de plata cu asociatia de proprietari
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Intretinerea sau... doar tinerea unei proprietati prezinta costuri. Nimic nu e gratuit, nici macar a avea o proprietate. Daca nu aveti bani de impozit, intretinere, cheltuieli obligatorii, poate e bine sa o vindeti. Orice avantaj vine cu obligatii, cam asa este construita legea.
Spuneți-mi și mie ce merită șefii penali ai Asociației noastre, știind că au în contul Fondului de Reparații suma de 1 miliard de lei vechi, dar ei nu recondiționează nicio scară din acel cont ?
VEDEȚI CUM ARATĂ SCARA MEA, NE-REFĂCUTĂ DE PESTE 30 DE ANI:
[ link extern ]