avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 536 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Drept de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Drept de munca

Buna ziua
Sunt angajata la o firma si de 2 luni aproape sunt in concediu medical. Acum 2 zile m-am trezit cu 3 angajate de la firma acasa. Eu fiind plecata in oras , mama le-a deschis usa si ele au inceput sa le spuna parintilor mei in varsta de 75 si 80 ani ce salariu am , ca sunt in medical,,,, Mama fiind in varsta si suferinda cu inima si ea si tata (mama are si o depresie dupa moartea cumnatului meu de acum 2 luni ) le a zis ca sunt pe la interviuri , ca sun la anaf, nimik concret. Ma intereseaza le pot face o cerere catre Director sa mi explice de ce au aratat documente confidentiale parintilor. , spunandu-le ce salarii am avut, ce iau s.a.s.m.d. Mi-au pus in vedere sa ma duc sa mi dau demisia. Si ca fac puscarie si eu si doctorul de familie ca acum 2 luni mi-au dat o adeverinta ca sunt apt medical, eu avand probleme cu hernia de disc cervicala de acum 3 ani( rmn, concedii si fizioterapii facute )
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:41, 5 Octombrie 2018
Este alegera dvs. daca sesizati sau nu politia. Angajatorul ar trebui sesizat in scris, cu nr. de inregistrare/ data.
Instruirea efectuata in domeniul ssm si respectiv psi-su se evidentiaza numai in fisele individuale de instruire ale lucratroului din domeniul respectiv.
goanga 43 a scris:

la cele 2 carti psi si ssm. Am aflat azi de la CASMB ca pot face si reclamatie la politie ca au venit acasa si mi-au spus sa mi dau demisia si sa inchei orice activitate cu ei. Este abuz si cred ca si amenintare, da nu mai au voie sa vina sa verifice concediul medical. Am RMN si toate actele de acum 3 ani , spun peste tot ca nu pot ridica si gasesc intelegere.



1. Niciun salariat nu mai poate fi verificat acasa cand este in concediu medical.