De ce nu returnați pur și simplu Tv-ul și luați unul fără Android?
Smasung ar fi fost şi opţiunea mea, procesorul de imagine este mai bun decît la Philips; LG nici măcar nu intră-n discuţie, mai bine-mi iau Rubin (cum bine sugera cineva...)!!! :-o Nu de alta dar e cunoscut că LG
[ link extern ]
... aşa că LG m-au pierdut de client; Nu că le-ar păsa da' ca idee. Bine, între timp s-a descoperit că şi Samsung făcea nişte dude se pare că secretul ar fi să nu-ţi pese da' mie nu-mi iese figura cu nepăsarea.
Am ales Philips deoarece are o facilitate unică: TVul are pe margini un sistem de LED-uri care fac lumină-n cameră funcţie de cît de multă lumină vine de la ecran. După 10 minute de vizionare îţi dai seama că varianta cu "doo" veioze aprinse permanent nici măcar nu merită luată-n consideraţie iar varianta cu TVul singura sursă de lumină din cameră era cu adevărat toxică pentru ochi. :-o
La sugestia lui @Raluca Dudescu am fost pe site la autoritatea competentă... mi-au dat un PDF şi una din rubrici îmi cerea să specific ce demersuri am întreprins pentru a rezolva problema cu fabricantul. Aşa că pentru-nceput am luat legătura cu Philips România... cum naiba se face că niciunuia din noi nu i-a venit ideea asta... :-) în fine, am descris problema (cu tot cu screen-shot) între timp am descoperit că aplicaţia "google search" este nativă de Android şi NUU poate fi dezinstalată şi/sau editate setările de căutare deci adio DuckDuckGo... şi asta-n condiţiile-n care UE a amendat Google cu 5.000.000.000€ pentru monopol şi abuz de piaţă ca motor de căutare. Pur şi simplu-şi bat joc mai rău decît îşi bătea joc pe vremuri Microsoft cînd îţi băgau pe gît Internet Exploiter. :-z Mă rog, pentru-nceput Philips au răspuns cerînd date de bază, seria TVului versiunea de software şi alte cîteva detalii standard pentru o problemă de service. Bine, nu-mi fac iluzii deloc în privinţa răspunsului pe care-l voi primi pînă la urmă da' n-am de ales, trebuie să le acord privilegiu de a-i considera nevinovaţi deocamdată, să vedem ce au de zis. :)
Să nu uit: site-ul Philips România (probabil că este acelaşi site general doar că-n româneşte) este foarte civilizat în materie de "spionaj": specifică destul de clar ce cookies vor să-ţi servească şi, @tgerogescu, nu doar te informează ci te şi lasă să
alegi în bună măsură inclusiv cu varianta "Advanced" în care sînt specificate destul de clar domeniile/firmele care adună informaţii. Evident, le-am sugerat celor de la Philips că şi TVul ar putea proceda la fel. :)