avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 959 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Revizuirea medicala in cazul pensionarii de ...
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Revizuirea medicala in cazul pensionarii de invaliditate gr.II

Buna seara,
Sunt pensionata medical gr.II in anul 2008 cu drept de revizuire la 1 an.Conform deciziei de pensionare rezulta:
-data nasterii;13.10.1954
-sex: f
-data ivirii invaliditatii :12.08.2008
-varsta la data ivirii invaliditatii :53ani,9luni,29zile
-stagiul de cotizare realizat:29ani,9luni,29zile
-stagiul potential:1zi
Alte date:
-cursuri universitate de zi intre 1973-1978
-data angajarii-01.09.1978
- lucrat in grupa II - 4ani,4luni
-certificat handicap grav si accentuat-1an(2006)
La data pensionarii medicale nu am indeplinit stagiul de cotizare complet cu o diferenta de 1 zi iar la data prezentarii la revizuirea medicala dupa 1 an (august 2009),comisia mi-a atras atentia ca nu am indeplinita aceasta conditie a stagiului complet care este in cazul meu , 29ani si10luni.Va rog sa ma sfatuiti ce demersuri as putea face pentru a-mi completa cu o zi stagiul de cotizare pentru a nu mai fi supusa la revizuirea medicala anuala avand in vedere ca cealalta conditie privind varsta ,am indeplinit-o.
Cu multumiri,
Elena

Cel mai recent răspuns: Gabriela Pintea , Consilier juridic 20:12, 16 Noiembrie 2009
Cu scuzele de rigoare ,problema mea nu mi se pare clarificata.
Analizandu-mi cuponul lunar de pensie ,observ ca mi se retine lunar CASS incepand din sept 2008. In aceasta situatie , mai este necesar sa inchei Contractul de asigurare sociala daca mi de retine obligatoriu aceasta contributie inca de la data pensionarii?
Mergand in continuare cu rationamentul,perioada de pensie de invaliditate nu este considerata ca stagiu de cotizare?