gigiz a scris:
Oameni buni, nu exista fond de reparatii alocat unui anumit apartament.
Asa cum s-a mai spus fondul de reparații se constituie cu un anumit scop prin contribuția tuturor proprietarilor în funcție de suprafața utila a fiecărui apartament. Când este nevoie se reîntregește deasemenea prin contribuția tuturor proprietarilor aplicând aceleași reguli de calcul.
Deci, niciodată, nici măcar o dată, administratorul nu poate să spună că un anumit proprietar mai are sau nu mai are bani în acel fond.
Un proprietar poate doar să aibă sau să nu aibă restanțe la contribuția pentru constituirea sau reîntregirea acelui fond.
Ce putem face în Asociația noastră celebră, știind că avem un teoretic și dubios Fond de Reparații inițiat în Iunie 2013 (până atunci n-am avut niciodată constituit acel Fond de Reparații), Fond așa-zis comun care a ajuns la suma de peste un miliard de lei vechi, suma aceasta existând și „umflându-se” din Iunie 2013, deoarece niciodată nu s-au cheltuit efectiv bani de acolo pentru reparații, așa cum scrie clar în Legea nr. 230/2007, art. 45, alin. 3
„Plățile pentru repararea și îmbunătățirea proprietății comune se vor face din Fondul de Reparații.”
Este extrem de clar acest text al legii - orice lucrare de reparații sau de îmbunătățire a proprietății comune se plătește din acel Fond de Reparații.
Precizez că pentru aceste reparații și îmbunătățiri ale proprietății comune, la contul Fondului de Reparații se cumulează sume și din alte fonduri - de penalizări (după ce se achită penalizările către furnizori), de chirii și fonduri din alte venituri, acestea fiind ne-impozabile. Astfel, din ce am aflat, noi avem, pentru reparații, și sume enorme din Fondul de Penalizări, de Chirii, etc., - cred că în alte fonduri sunt aproape 50.000 de lei noi !
Nu văd nicăieri scriind în textul legilor din domeniu, ceva scris despre reîntregirea acelor sume din Fondul de Reparații, așa cum prost înțeleg termenul acești incompetenți care ne-au condus ilegal Asociația (nu știu dacă noua conducere va repara aceste anomalii juridice și contabile).
Precizez că șefii noștri, știind că timp de aproape 6 ani au acumulat lunar o sumă totală de 1 miliard de lei vechi în contul Fondului de Reparații, așa-zis comun (fără a cheltui practic, niciun ban de acolo),
au înțeles astfel termenul de reîntregire a sumelor din Fondul de Reparații:
Când este o lucrare de efectuat pentru părțile așa-zis comune, la una (sau mai multe) din cele ... 28 de scări ale celor 9 blocuri ale Asociației noastre, șefii acesteia plătesc costul acelor lucrări din contul de peste 1 miliard de lei, doar că, ulterior, RECUPEREAZĂ SUMELE DE LA PROPRIETARII SCĂRII RESPECTIVE, ÎN RATE LUNARE, sumele din acel Fond rămânând necheltuite efectiv, și astfel, peste alți 5-6 ani, vom avea peste 2 miliarde de lei vechi în contul Fondului de Reparații, fără a fi cheltuiți efectiv, practic, pentru reparații !
Deci, noi plătim pe listele de plată lunare, bani pentru acel Fond de Reparații,
dar de fapt, acesta e un fel de F.N.I., care se tot umflă, scopul acestuia fiind deturnat, deoarece nu se fac plăți efective pentru părțile comune !
Același articol 45, alin.3 arată că sumele anuale au fost cerute ilegal dacă n-au fost hotărâri ale Adunărilor Generale ... anuale ! CITEZ:
„Comitetul Executiv va pregăti și va prezenta Adunării Generale SUMA ANUALĂ necesară pentru constituirea sau completarea acestui Fond.”
Știind că noi am anulat în Instanțe câteva Adunări Generale anuale (cu hotărârile luate ilegal acolo). articolul 45 din Legea 230/2207 îi poate înfunda pe falșii șefi ai Asociației noastre care-și iau banii degeaba, știind că nu respectă niciun articol de lege, buzunărindu-ne lunar.
Trebuiesc luate măsuri urgente, pentru că falșii șefi ai Asociației noastre ne fură pe toți cei aproape 460 de proprietari,
inventând fel și fel de fonduri fără a avea votul proprietarilor, aceste fonduri fiind surse de delapidări și înșelăciuni !
REPET: Orice sumă cerută de șefii Asociației trebuie să fie aprobată prin acordul și votul proprietarilor membri ai Asociației de Proprietari, totul desfășurându-se în cadrul Adunărilor Generale anuale,
numai după ce au fost convocați TOȚI proprietarii pentru acea Adunare Generală (vă dați seama ce mari probleme juridice au fost și sunt în Asociația noastră, privitor la legalitatea acestor așa-zise Adunări Generale anuale dacă
legile din domeniu spun clar că ar trebui convocați TOȚI CEI 458 DE PROPRIETARI, pe orice cale posibilă, altfel hotărârile luate în acele „adunături” vor fi ANULATE retroactiv de către Instanțe, în cazul unui proces).