În luna mai am făcut comandă pentru geamuri termopane. Între timp, odată cu venirea frigurilor, am constatat mai multe nereguli la geamuri. Prima oară când au venit să constate, au schimbat ceva garnituri şi au plecat, fără să mai verifice.Problema a rămas în continuare aceeaşi. Când i-am sunat să revină din nou, m-au tot purtat cu telefoanele.Până la urmă, fiindu-mi pusă răbdarea la încercare, mi-au răspuns nonşalant că pe ei îi costă drumul până la noi.Problema este alta: aş vrea să fac o plângere la OPC dar...nici până în prezent nu mi-au dat factură, contract, certificat de calitate etc. Când i-am întrebat de toate aceste acte, mi-au spus că de ce nu i-am cerut? Cum să fac sau unde să mă adresez cu această plângere? Menţionez că nu am de la ei nici un act.
Acum două săptămâni am fost vizitaţi de două persoane de la OJPC pentru a constata plângerea depusă de noi.Din cele spuse de dânşii, plângerea este considerată întemeiată. Factura şi chitanţa primită într-un final de la această firmă, nu sunt înserate iar cei de OJPC au constatat că lipseşte şi semnătura agentului economic.Întrebarea este: dacă cei de la OJPC ştiu de acest fapt, sunt obligaţi să anunţe Garda Financiară sau Poliţia Economică ori trebuie să depun plângere personal la una dintre aceste instituţii. Deocamdată aştept să primesc procesul verbal de constatare. Am mai aflat şi că nu suntem primii care reclamăm această firmă iar...de-o săptămână agentul economic este plecat din ţară.
Un sfat, vã rog
maria_cseh
În luna mai am făcut comandă pentru geamuri termopane. Între timp, odată cu venirea frigurilor, am constatat mai multe nereguli la geamuri. Prima oară ... (vezi toată discuția)