Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
in aprilie 2009 am infiintat o firma, microintreprindere, cu 3% impozit pe profit (mare greseala intrucat nu am angajat nici un om pana acum si nici nu mai am de gand) si pana acum nu am depus nici un act, nu intrebati de ce... pura prostie... pur si simplu nu mi-am dat seama de regulile stricte...
Am eliberat o factura in aprilie 2009, si acum, cand m-am dus la o contabila adevarata mi-a dat niste vesti foarte rele...
Ce ma sfatuiti sa fac... in conditiile in care nu dispun de fondurile necesare pentru a iesi pe calea normala din aceasta situatie... (din cate am inteles am de platit impozitul, avans la cel forfetar, amenda pentru nedepunerea la timp a bilantului, actele contabile, declaratia la vector si... legea 395 unde am inteles ca amenta este intre 120 si 140 de milioane).
Ce as putea sa fac... cum as putea sa ies cel mai bine din aceasta situatie... faliment, sa suspend activitatea firmei... ??
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Asa am auzit si eu despre sectorul 4, dar nu stiu daca e adevarat. Oricum, experientele mele au fost rezolvate fara "motivari", doar cu sinceritate, explicatii, rugaminti. Dupa ce le explicati problema, intrebati si daca poate sa va dea un avertisment, ca e prima greseala si "nu se va mai intampla in veci ... asa sa m-ajute Dumnezeu". B-)
Cea mai buna solutie este sa faceti toate actele sa va prezentati sa le depuneti, eventual chiar cu o audienta la seful Administratiei Finantelor Publice. Dovedind cele mai bune intentii veti avea de castigat. Si, in plus, nu ati avut activitate o lunga perioada si puteti gasi o oarecare intelegere luandu-l pe "n-am stiut" in brate.