Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am onoarea sa va salut .
Daca imi permiteti am o intrebare care ma macina de 4 ani si va cer sprijin , pasii care trebuie sai urmez pentru rezolvare .
Fac parte dintr-o asociatie de proprietari , am toate utilitatile contorizate individual cu contract direct cu furnizorii . Platesc facturile individual ( personal ) . Pe casa scarii nu avem contor pentru iluminat ci am tras curent din fiecare apartament pentru a ilumina . Femee de serviciu nu avem ci facem curat fiecare pe palier si scarile de la intrarea in bloc , cateodata si prin imprejurimi . Interfonul il reparam noi proprietarii si curentul este tras din apartamentul unui locatar . Asociatia ne trimite pe noi sa cautam firma de reparatii . Avem in plan sa zugravim casa scarii noi proprietarii .
In aceste conditii asociatia de proprietari ne percepe 30 lei pe suprafata apartamentului fiecaruia pentru intretinere .
Am sesizat ca de 4 ori pe luna cate 2 ore, vine casierul care nu semneaza de primirea cererilor , nu are registru unde sa le inregistreze , spune ca nu are aceste atributiuni .
Este corect sa platesc aceasta suma pentru servicii inexistente ? Am facut o cerere in dublu exemplar la asociatie de pe data de 31.01.2019 si la o saptamana casiera mia spus ca Domnul presedinte a luat cererea si copia acasa fara sa semneze de primire a unui exemplar . ( cred ca protectia datelor a fost incalcata )
Pe data de 14.02.2019 merg la asociatie sa depun o notificare prin care ii anunt ca nu platesc intretinerea incepand cu luna februarie pana nu justifica ce reprezinta suma de 30 lei
Va rog daca puteti sa-mi dati raspunsul pe : sdv_alex@yahoo.com . Multumesc anticipat .
Ca sa ma dumiresc, va rog sa precizati:
1 - aceasta scara unde locuiti este inclusa intr-o asociatie mai mare? Adica mai sunt si alte scari de bloc in aceasta asociatie sau sunteti doar dvs.
2- ce inseamna acei 30 lei pe suprafata apartamentului? Adica se incaseaza cate 30 lei de la fiecare apartament indiferent de suprafata utila a acestora? Sau, poate ca aceste apartamente au toate fix aceeasi suprafata. Lamuriti-ma varog.
Da , Cel mai bine este sa consultam un avocat ,deoarece mi sa dat raspuns la solicitare amea , ce reprezinta 30 lei pe care ii dau lunar , mi sa indicat lista lista de plata care spune clar ca 30 lei reprezinta salariile . nu am cum sa va arat aceasta lista . Eu de luni merg sa consult un avocat deoarece asociatia de proprietari , cred ca nu au dreptul sa-si mareasca salariile dupa bunul plac . Ei invoca maririle care sau dat de guvern si le-au aplicat si ei . Oare este corect ca in decurs de 4-5 luni sa maresti de la 15 lei la 30 daor ca guvernul a marit salariile la bugetari ?
Mulrumesc .
Eventualele mariri se discuta si aproba, daca este cazul, doar in cadrul unei adunări generale...
Cereti Presedintelui Procesul verbal al adunări unde s.au votat aceste majorari.
Nu.l are, contestati suma de plata si platiti doar suma agreată anterior.
Cu permisiunea dvs. revin cu cele 2 intrebari
1 - aceasta scara unde locuiti este inclusa intr-o asociatie mai mare? Adica mai sunt si alte scari de bloc in aceasta asociatie sau sunteti doar dvs.
2- ce inseamna acei 30 lei pe suprafata apartamentului? Adica se incaseaza cate 30 lei de la fiecare apartament indiferent de suprafata utila a acestora?
Daca puteti raspunde punctual la cele 2 intrebari ma pot lamuri cu privire la o anumita chestiune si ulterior putem face un plan de lucru.
In alta ordine de idei, subscriu la postarea domnului Ionut.ion.