Administratorul emite o singură chitanță, cu două sume, pentru întreținere și fondul de reparații., deși legea prevede câte una pentru fiecare. Cum e legal să procedeze?
Administratorul asociatiei noastre emite chitante pentru incasarea sumelor din lista de plata folosind o imprimanta termica portabila. Dar pe chitanta emisa apare si suma incasata - x lei -aferenta fondului de reparatii. Legea 196/2018 prevede emiterea unei chitante nominale pentru sumele incasate ca si fond de reparatii. Este legal si corect sa apara toate sumele pe aceasi chitanta ( luna curente, restante penalizari , fond rulment si fond reparatii ? ) sau ar trebui sa isi modifice softul imprimantei si sa emite chitanta separata pentru incasarea fondului de reparatii si fond de rulment ? Multumesc!
Pai cine a zis altfel? Am facut aceasta precizare, insa si cetateanul, daca este responsabil, poate sa-si suprascrie cu un pix -pe fata sau dosul chitantei datele principale - data platii, nr. chitantei, suma si destinatia sumei. Noi asa procedam si acum cu bonurile fiscale, la achizitionarea unor marfuri marunte - nu de alta, dar cum se stie, scrisul se degradeaza dupa o perioada de timp, mai ales daca documentul sta la lumina solara...
Ca se poate copia la o imprimanta laser sau jet - da, se poate.
Stima!