Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Acum 2 luni am plecat de la firma la care lucram. Am sunat la ei pentru a-mi recupera CM insa mi s-a raspuns ca s-a pierdut in momentul in care se facea mutarea sediului firmei si ca nu au mai gasit-o de atunci. Au o copie dupa cartea mea de munca insa nu stiu daca imi este de folos. Va rog sa imi spuneti cum trebuie sa procedez in astfel de caz. Mentionez ca am o vechime in cartea de munca de 15 ani. Am lucrat la 2 firme inainte care sunt dizolvate pana in anul 2000.
Am mai lucrat la o firma care are sediul in cealalta parte a tarii unde imi e foarte greu sa ajung. Nu mi se pare normal sa alerg eu dupa toate informatiile pe care le aveam pe cartea de munca atata timp cat nu sunt vinovata pentru pierderea ei.
Din pacate, chiar daca aveti o copie a carnetului de munca trebuie sa mergeti dvs la fiecare angajator si sa luati adeverinte de vechime pentru a putea fi completat duplicatul.
Din pacate copia dupa carnetul de munca pierdut nu ajuta. In primul rand pentru ca este o simpla copie, nu un document certificat, in al doilea rand pentru ca inscrierea vechimii de la alte societati decat cea care intocmeste carnetul se face doar in baza adeverintelor de vechime.
Copia dupa carnetul de munca va poate fi de folos ca fostii angajatori sa identifice mai usor perioadele lucrate si sa mearga tinta in arhiva.
Imi pare rau pentru dvs. dar aveti de alergat sau puteti face imputernicire la notar pentru respectiva persoana si sa se ocupe de solicitat adeverinte de vechime pe la locurile de munca anterioare.
Cu duplicatul dupa carnetul de munca puteti verifica daca au inregistrat tot.