avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 994 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... Ce pot face
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei penale - reguli, acte, termene, căi de atac

Ce pot face

Buna seara, sunt asistent medical si acum 2 zile am primit pumni in cap de la un pacient cu tulburări de personalitate in timpul serviciului
Cel care cu siguranță va răspunde este agresorul. Este riscul meseriei dvs, și nu va obligat nimeni să vă asumați un loc de muncă cu risc.

Ați fost agresat de un bolnav la locul de muncă, nu ați suferit un accident de muncă.

Nu poate fi tras la răspundere altcineva în locul făptașului. Agresorul cu siguranță va fi cercetat penal și pedepsit de lege, dacă îi veți face plângere penală în termenul de 90 de zile.

Chiar dacă este bolnav psihic, după ce va fi condamnat, va sta internat forțat la un Spital de Psihiatrie și Măsuri de Siguranță. Un exemplu este Spitalul Jebel din Jud. Timiș, care este spital pușcărie pentru deținuții bolnavi psihic.
Ultima modificare: Vineri, 28 Iunie 2019
Dapix, utilizator
Eu lucrez intr un spital privat nu la un spital de boli mintale
Nu are relevanță că-i spital privat sau de stat, situația este aceeași descrisă mai sus.

Mergeți pe procedura legală. Faptul că un pacient va agresat fizic, nu este un accident de muncă.

Mergeți la PARCHET, faceți plângere penală, depuneți toate probele video, certificatul medico-legal și numele martorilor. Asta trebuie să faceți în termenul limită de 90 de zile.
Ultima modificare: Vineri, 28 Iunie 2019
Dapix, utilizator
Multumesc frumos
Poliția va stabili dacă exista răspundere penală.
Dacă are discernământ il puteti da în judecată civila.

Alte discuții în legătură

Plangere penala antolia antolia Buna ziua ! In urma unei agresiuni fizice , a fost depusa o plangere la politie . Dupa intocmirea dosarului , procurorul a dispus inceperea urmaririi penale . ... (vezi toată discuția)