avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 890 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... prima de nastere
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

prima de nastere

Buna ziua,sunt angajator,medic de familie aflat in contract cu Casa Nationala de Asigurari(persoana fizica autorizata).Am,angajat acum 5 ani o asistenta,care dupa stiinta mea nu este inscrisa in nici un sindicat.In data de 18 noiembrie 2009 a nascut,si,acum,imi solicita plata primei de nastere conform codului muncii art 51 lit c.
Am rugamintea sa imi scrieti:sunt obligata sa ii platesc aceasta prima de nastere?In baza carei legi?Se poate inscrie in sindicat fara sa ma anunte si pe mine?Daca sunt obligata sa ii platesc aceasta prima,care este termenul la care trebuie platita,si in valoare de cat ar trebui sa fie?.
Pe tot felul de forumuri sunt tot felul de pareri,m-am gandit sa scriu si la ITM,dar de acolo primesc raspuns ceva mai greu.Va multumesc,o zi buna.
romania inedit a scris:
Nadajduiesc ca acest sfat competent pe care l-am acordat in calitate de consultant nu v-a fi sters de moderatori sau administratori , asa cum s-a intamplat cu unele din raspunsurile mele , pentru ca eu consider ca un consultant trebuie sa dea solutii legale la problemele utilizatorilor .

Atunci dati solutii legale, iar nu sfaturi de abuz al legii! Chiar daca ceea ce ati scris nu este o incalcare a legii, este o deturnare a anumitor prevederi de la scopul lor, lucru nepermis pe acest forum!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Prima de nastere anonim1607 anonim1607 Buna ziua,sunt angajator,medic de familie aflat in contract cu Casa Nationala de Asigurari(persoana fizica autorizata).Am,angajat acum 5 ani o asistenta,care ... (vezi toată discuția)