Am o problema cu un produs in garantie la EvoMag. Acesta a intrat in service in data de 2 octombrie. Pe 17 octombrie am sunat la customer care, mi s-a zis ca este in service si nu se stie nimic mai mult; doamna de la telefon nici nu stia sa imi zica un numar de telefon de la service... si mi s-a promis ca voi primi instintare prin email, dar de pe 17 oct pana acum, 18 nov, nu am mai primit niciun e-mail din partea evomag, Ca o paranteza, le-am trimis 8 e-mailuri intrebandu-i de produs, dar nimic. Am mai vazut un caz aici pe site, dar era vorba de 15 zile. As dori sa imi iau banii inapoi pentru ca este absurd; sunt aproape 2 luni, eu stau fara produs si ei cu banii in buzunar.
Daca in acest interval de timp evomag imi trimite printr-un miracol produsul inapoi, dar eu as vrea sa nu mai am de-a face cu ei, ar trebui sa refuz produsul?
Le puteti comina ca...datorita lipsei de comunicare din partea dumnealor ati fost nevoit sa va adresati ANPC si asteptati raspunsul dumnealor.
Le puteti spune asta si acum, poate se vor misca* mai repede daca aud ca o sa va adresati ANPC.
Scrieti mesajul si le spuneti ca asteptati un raspuns in 3 zile lucratoare.
Nu raspund in acest termen, faceti reclamatia.