avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1066 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Buna ziua , Sunt împuternicită legal să am grijă ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Buna ziua , Sunt împuternicită legal să am grijă de un apartament ...

Buna ziua ,
Sunt împuternicită legal să am grijă de un apartament în București. Proprietara apartamentului a trebuit anul trecut în iunie în urma unui infarct să intre la un că minte bătrâni . Ideea era ca apartamentul să fie renovat și închiriat iar chiria să folosească la plata căminului. Eu nefiind din București lucrările de modernizare a apartamentului sau prelungit pe mai multe luni . Țin să menționez că în luna iunie în care doamna proprietară a apartamentului s-a mutat la cămin am scos-o prin notificare scrisă de la întreținere . Pe lunile iulie august și septembrie s-a ținut cont de notificarea mea pe când în lunile octombrie noiembrie și decembrie s-au pus la întreținere 1 persoană iar pe lunile ianuarie februarie martie și aprilie s-au pus la întreținere 2 persoane . Am luat legătura înscris cu președinta blocului în care am întrebat-o de ce numărul de persoane nu corespunde cu cel pe care eu l-am declarat în notificarea . Răspunsul iei a fost:
“În privința numărului de persoane prezente în apartament pe perioada renovării... Am folosit informații date de vecini, doamna responsabilă cu curățenia și propriile constatări .... “
După cum se vede femeia de servici are mai mult de spus decât cineva care este legal împuternicit de a avea grija de un ap .
Am încercat în continuare de a lua legătura cu Președinta blocului fără niciun rezultat, toate scrisorile și mailurile mele rămân ne răspunse.
Țin să precizez că în luna martie și aprilie unde a fost lock dawnul nu am fost în București. Având chiar adeverință medicală că am fost în carantină la domiciliu . Cu toate acestea la întreținere tot două persoane sunt trecute. Întrebarea mea este: Cum pot rezolva problema ? Datoriile la întreținere se măresc pe lună ce trece. Țin să precizez că pe toate lunile am plătit cota parte indiviza . În fiecare lună mi se mai adaugă și fond penalizare. Cum se calculează acest fond ?
Vă mulțumesc anticipat și aștept răspuns.
Cel mai recent răspuns: latka , utilizator 12:26, 17 Octombrie 2020
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Și nu v-am spus? Reclamați la compartimentul specializat din primărie, neîndeplinirea obligațiilor de către președintele de asociație, dacă spuneți ca ati înregistrat notificarea de zero persoane. Art. 102 alin 1 litera e din legea 196 /2018 spune ca acest fapt e o contravenție și se sancționează cu amenda. Citiți legea și va lămuriți.

Dar faptul că nu ați plătit cheltuielile de pe listă lunară de întreținere și aveți penalizări va rămâne. Ele nu pot fi anulate decât în instanță. Nu puteți sa va faceți singură dreptate, prin plata parțială. Se contestă lista și nu se plătește. Ați plătit fără a o contesta, în scris, ați greșit, înseamnă că ați recunoscut acele cheltuieli.

Daca aveți succes cu primăria, sa sancționeze acel abuz, veți avea și un punct de pornire, pentru proces.

Daca nu va convine soluția, mergeți și plătiți consultanță juridica, din moment ce credeți ca aici vi se spun prostii.

Guzzilady13 a scris:

Am intrat ca să-mi spune-ți daca mai exista și o alta modalitate de a ajunge la dreptul meu și fără judecată ...

„Se contestă lista și nu se plătește. Ați plătit fără a o contesta, în scris, ați greșit, înseamnă că ați recunoscut acele cheltuieli. ,“
Am senzația ca nu ne înțelegem ! Am contestat in scris lista de întreținere , și nu am plătit !
Deci :
Cind am constata ca la lista de întreținere sint puse 2 persoane am făcut contestație in scris
la președinta blocului . Acesta mi a răspuns ( singurul răspuns pe care-l am de la ea ) ca după părerea ei și a femeii de servici in ap ar sta 2 persoane și ca e corect ce face ea .
“În privința numărului de persoane prezente în apartament pe perioada renovării... Am folosit informații date de vecini, doamna responsabilă cu curățenia și propriile constatări .... “
După care i am mai trimis o scrisoare in care am rugat-o să-mi specifice cu nume și pronume cine sint aceste persoane și de la cine are dreptul de a-mi bagă sau scoate automat persoane la întreținere ?
Acum întrebare catre dumneavoastră :
Dacă mie îmi trebuie mereu o notificare scrisă cu număr de înregistrare cind bag sau scot pers de la întreținere atunci cum este cu asociația blocului ? Nu le trebuie și lor ? Nu am dreptul și eu sa cer dovada ca au notificare de la mine pt a-mi pute pune la întreținere 2 persoane ?

Nu va rămâne decât, cu dovezile pe care le aveți să apelați la primărie și /sau la justiție. Asta e soluția, nu există alta posibilitate juridică.
Ultima modificare: Sâmbătă, 17 Octombrie 2020
latka, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cheltuieli apartament nelocuit kitty35 kitty35 Buna ziua..va rog sa-mi spune-ti ce as putea sa fac..am un apartament nelocuit de 3 ani..am facut cerere pentru scadenta de la intretinere acum 3 ... (vezi toată discuția)
Ce se plateste cu titlu de impozit la intretinere? andreiSRR andreiSRR Ce se plateste cu titlu de impozit la intretinere? Uitandu-ma cu atentie pe tabelul de costuri de intretinere (asociatie de proprietari), in grupul de ... (vezi toată discuția)
Obigatiile administratorului si ale locatarului anaderole anaderole Seara buna! Ma scuzati, dar am nevoie urgent de un raspuns! Am un apartament din 2013, in care primul an a locuit o nepoata (8 luni). L-am dat la ... (vezi toată discuția)