avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1037 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Admitere magistratura 2010
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Admitere magistratura 2010

Stie cineva daca s-a stabilit data pentru admiterea de anul acesta?
Cel mai recent răspuns: cip3118 , utilizator 11:38, 8 August 2010
Buna ziua ! Referitor la vechime.....inainte de a parea cazuta din plop, si poate e chiar asa, nu o fi plop, dar tot pe dinafara sunt . Va rog lamuriti-ma si pe mine care e treaba cu vechimea? Cineva imi spunea e vorba de vechimea totala in orice fel de serviciu avut inainte, ceea ce nu ma convinge. Insa va intreb care e raspunsul cel adevarat. Si daca e vorba de vechimea in domeniu , inteleg ca cei care au absolvit facultatea de curand nu au nici o sansa . Care sunt pasii? Eu am terminat facultatea in iulie 2007, din dec 2008 lucrez ca agent de Politie comunitara. Pana atunci ,(respectiv in timpul facultatti -am facut-o la ID ) am lucrat in mai multe locuri si uneori cu pauze. Ce sanse as avea eu sa nu -mi fie respins dosarul din prima faza. va multumesc si va urez bafta tuturor......, in tot ceea ce veti intreprindre.
Doua intrebari:

1. In procedura penala, procurorul poate cere recuzarea ? (Dupa G.Theodoru, Editia II, 2008, p. 287, paragraf 124, reiese ca Da. )
Iar eu stiu ca doar partile pot...

2. In procedura penala, Incheierea de respingere a cererii de recuzare, se ataca cu recurs separat sau odata cu fondul cauzei ? (G. Theodoru, -ibidem, p.288- zice ca doar odata cu fondul)
Si aici, stiam ca recursul se poate execita separat..

! Daca exista ceva RILuri sau decizii ale ICCJ, recente, care dau raspunsul la aceste intrebari, poate mi le spuneti si mie. Sau macar care e opinia acceptata pt examenul de magistratura..
Va multumesc