În primul rând contestați listele, apoi sesizați primăria și la nevoie adresați-vă instanței. Se pare că-s mai multe nereguli acolo, luați legătura cu un avocat.
POMPILLIA a scris:
În cazul meu mă lovesc de faptul că administratoarea schimbă consumul de apă după bunul ei plac. Pentru că nu au informatizat activitatea, ducem indexul și consumul lunar pe niște bilețele pe care le lăsăm într-o cutie tip poștală, dar apoi surpriză, ea pune câți metri vrea, și nu e vorba de pierderi ci de consum. Dacă-i zici ceva începe să trântească registrele și caietele. Pe tabel nu scrie niciodată data afișării și data scadentă, scrie doar că ai obligația să achiți în termen de 25 de zile, după care încep să se aplice penalizări de 0.1% pe zi. De exemplu ultima dată am comunicat 6 mc cubi și pe tabel îmi apar 8 mc și ceva, la care, desigur, se calculează și canalul. Cheltuielile pe care le pretind se ridică la 13 lei pe persoană pe lângă fondul de reparații care nu e mare, e doar 5 lei lunar, dar ce cuprind ele e neclar: salarii și asmilate, cheltuieli de deplasare, comision bancar, chiria pentru sediu, curentul pentru sediu, o firmă de construcții care nu știm ce a făcut că nu s-a afișat, cumpărături de la Kaufland care nu știm în ce constau. Din moment ce iau salariu nu înțeleg de ce trebuie și cheltuieli de deplasare că doar nu merg în delegație în altă localitate. Plata cu cardul la asociație nu e posibilă pentru că nu au instalat POS. Contul bancar l-au comunicat dar din moment ce ei lucrează necinstit nu poți fi sigur dacă validează corect eventuala depunere. Cred că ar mai trebui umblat la lege. Aș fi dispusă să-mi fac branșament individual la apă și să am contract direct cu furnizorul dar furnizorul spune că face contract doar cu asociațiile, nu cu persoane individuale. Totuși, la case se poate, la apartamente de ce nu?