Articolul 63
(1) Administrarea, exploatarea, întreținerea, repararea, reabilitarea și/sau modernizarea, după caz, a proprietății comune aferente condominiului sunt în sarcina asociației de proprietari, iar cheltuielile legate de aceste activități reprezintă cheltuieli comune.
(2) În scopul administrării și întreținerii condominiului,
asociația de proprietari încheie contracte în numele proprietarilor cu persoane fizice, persoane fizice autorizate sau cu persoane juridice cu obiect de activitate administrarea condominiilor, înființate potrivit prevederilor legale în vigoare.
(3) Desemnarea administratorului și încheierea contractului de administrare
se fac de către comitetul executiv reprezentat de președintele asociației de proprietari, în baza mandatului acordat de adunarea generală, și decizia se comunică tuturor proprietarilor.
Deci presedintele nu poate s-o faca pe niznaiul ca nu cunoaste ce atestat are/n-are administratorul si nu se poate spala pe maini ca nu respunde el, pentru ca e obligat sa semneze spre validare documentele intocmite de administrator. Asa ca trebuie sa stie cu cine lucreaza.
Articolul 57
Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții:
.........................................
b) semnează documentele asociației de proprietari;
[ link extern ]
Inseamna ca si-a asumat "imputernicirea" respactiva, ce nu e prevazuta de lege.