Neregula e ca, relatiile cu publicul, se asigura de catre persoanele desemnate in acest sens, din cadrul compartimentului pentru relatii cu publicul.
nu poti sa suprasoliciti cei 1-2 functionari care desfasoara activitati ce vizeaza relatia cu publicul...in plus, orice functionar care e incadrat pe o functie publica trebuie sa detina anumite cunostinte, sa cunoasca specificul adtiei....sa aiba anumite aptitudini...si mai ales sa cunoasca treburile dintr-o primarie...deci, poate sa ofere o solutie cetateanului, sa-i inregistreze cererea sau sa-l indrume catre institutia competenta...unde e cazul.
in afara de asta, relatiile cu publicul nu se fac din postura de paznic/portar/detectiv/sofer, ci in incaperi special amenajate in acest sens.
de regula, aceste spatii amenajate unde se desfasoara relatiile cu publicul sunt amplasate la intrarea in primarie, nu la etaj....daca ziceti poarta, o fi poarta.
Neregula e ca un referent in cadrul compartimentului de asistenta sociala, sa zicem , nu are nici calificarea, si nici nu e treaba sa sa pazeasca imobilul, dotat cu spray lacrimogen, baston, sapca pe cap, etc.
cu asta sunt de acord...