D-le Grecu, am citit de o suta de ori cap. VIII si nu am gasit absolut nimic din ceea ce spuneti dvs. ca exista in lege, referitor la spatiile cu alta destinatie decit cea de locuinta si firme.
Nu am gasit nici o virgula despre angajati, clienti, colaboratori si dreptul de a avea o discutie cu persoana juridica si de a bate in cuie vreo intelegere.
Asa cum nu se incheie nici o intelegere, cu nici un proprietar , dupa numarul de rude, prieteni si colegi de serviciu.
Pun link-ul mai jos, poate ati intrat pe alta lege:
[ link extern ]
Articolul 97
(1) În situația în care asociația de proprietari este titulara contractului de furnizare/prestare servicii de utilități publice, în vederea facturării individuale, contractul de furnizare/prestare servicii de utilități publice este însoțit de convenții de facturare individuală anexe la acesta. Convențiile de facturare individuală se încheie în condițiile stabilite în legislația specifică aplicabilă fiecărui serviciu de utilități publice.
(2) Furnizorul serviciilor de utilități publice încheie convenții de facturare individuală pentru fiecare unitate de proprietate imobiliară din condominiu, în conformitate cu legislația în vigoare.
...................................
Adam Grecu a scris:
Da, este vorba despre spatii cu alta destinatie decat ce-a de locuinta, care in cazul de fata este vorba de firme (persoane juridice), care pot avea mai multi angajati, clienti sau colaboratori, etc. care toti vor folosi spatiile comune ale blocului
Ei, este bine sa se faca o discutie cu aceste firme privind, cum am zis mai sus, nr. de persoane - pentru ca acestia folosesc usa de la intrare, interfonul, spatiul pana la intrarea in firma (spatiile comune).
Dupa discutia purtata o sa ajungeti la o oarecare intelegere, dar aceasta intelegere este bine sa o si bateti in cuie,
Locul unde gasiti ceva apropiat de ce discutam, gasiti in L 196/2018, Cap. VIII, art. 97 si urmatoarele.