avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 731 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... furt calificat hipermarket va rog ajutati-ma
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

furt calificat hipermarket va rog ajutati-ma

Salutare

Am si eu o problema am 20 de ani sunt student la bucuresti si acum exact 4 saptamani am furat din tr-un hipermarket bucurestean mancare in valoare de aprox 900 de mii de lei

Am fost prins de paza magazinului care a chemat politia. Am restituit paguba magazinuluiin aceasi zi. Nu ma prea picep la drept. Acum mi s-a intocmit dosar de incepere a urmaririi penale ceva cu furt calificat flagrant. Nu am antecedente.

Ce mi se va intampla? De o luna nu mi-a venit nici o citatie acasa(domiciliul meu este in provincie) sau nimic... Acum stau in bucuresti la camin. Buletinul l-am dat politiei pentru a mi se face flotant.

Intrebari:

1.Pot face cumva ca citatia sa imi vina la bucuresti cand vine daca va veni pentru ca acasa parintii mei sunt in spania si nu ar avea cine sa o ia oricum.

2. Ce pedeapsa pot primi? Pot scapa doar cu o amenda?

3. in fata angajatilor magazinului nu mi-am dat datele adevarate de pe buletin ci altele false iar acelea de pe buletin le-am dat doar politiei? poate constitui acest lucru o circumstantza agravanta?

4. am platiti hypermarketului in cauza o amenda de 600 de mii de lei vechi pt care nu am primit chitantza.Politia a spus ca nu au voie sa faca asa ceva dar totusi daca nu o plateam nu mi-ar fi dat chiatanta pe care trebuia sa o dau politiei pentru a confirma recuperarea in totalitate a bunurilor. E legal asa ceva?
Se vor face cercetari.
E cam dubios ca ati lasat cosul intr-un loc si apoi tocmai ruda dvs a venit, a luat cosul si...au disparut produsele...B-)

Nu ar strica sa va cautati un avocat pentru ca e posibil sa aveti nevoie, macar atunci cand veti da declarartii.

avocat Claudiu Lascoschi
ideea este ca el asta trebuie sa faca