Am si eu o problema am 20 de ani sunt student la bucuresti si acum exact 4 saptamani am furat din tr-un hipermarket bucurestean mancare in valoare de aprox 900 de mii de lei
Am fost prins de paza magazinului care a chemat politia. Am restituit paguba magazinuluiin aceasi zi. Nu ma prea picep la drept. Acum mi s-a intocmit dosar de incepere a urmaririi penale ceva cu furt calificat flagrant. Nu am antecedente.
Ce mi se va intampla? De o luna nu mi-a venit nici o citatie acasa(domiciliul meu este in provincie) sau nimic... Acum stau in bucuresti la camin. Buletinul l-am dat politiei pentru a mi se face flotant.
Intrebari:
1.Pot face cumva ca citatia sa imi vina la bucuresti cand vine daca va veni pentru ca acasa parintii mei sunt in spania si nu ar avea cine sa o ia oricum.
2. Ce pedeapsa pot primi? Pot scapa doar cu o amenda?
3. in fata angajatilor magazinului nu mi-am dat datele adevarate de pe buletin ci altele false iar acelea de pe buletin le-am dat doar politiei? poate constitui acest lucru o circumstantza agravanta?
4. am platiti hypermarketului in cauza o amenda de 600 de mii de lei vechi pt care nu am primit chitantza.Politia a spus ca nu au voie sa faca asa ceva dar totusi daca nu o plateam nu mi-ar fi dat chiatanta pe care trebuia sa o dau politiei pentru a confirma recuperarea in totalitate a bunurilor. E legal asa ceva?
Expunerea dvs. da nastere la mai multe probleme.
Ar fi bine sa isi angajeze avocat daca e vorba de alte probleme si nu intelege sa isi recunoasca fapta.
Pe caseta se va vedea ce s-a intamplat.
Daca totul este fara fundamnet faptic si juridic si este vorba de un abuz, firma de paza poate fi data in judecata.
Politia deocamdata cerceteaza cazul.
Daca este nevinovat nu are de ce sa ii dea nici macar amenda administrativa.
Din relatarea dvs pare ca omul sa fie nevinovat.
Va multumesc frumos pentru informatii