Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Ce trebuie sa fac daca, dintr-o prostie, am pierdut urmatoarele: carte de munca, autorizatie de functionare a firmei, certificatul de inmatriculare si stampila?
de declarat stiu ca se declara pierderea si nulitatea ,,,dar la stampila e problema........va trebui....sa faci alta....dar cum??????va fi aceeasi firma....Parerea mea...,dar discuta cu un jurist totusi....cred ca ar fi bine sa lichidezi aceasta firma daca tot nu ai activitate ...desfasurata aici......pentru linistea si binele tau......Pot deschide conturi bancare in numele tau,(au cartea de munca cu numele.certificat si stampila),emit file cec fara acoperire,etc.....Tu te-ai gandit????????
Carnet de munca
Daniela2172
sunt angajata la o societate si tin evidenta carnetelor de munca. in urma cu o saptamana mi-a disparut un carnet de munca al unui angajat. cum procedez in ... (vezi toată discuția)