Singura solutie este ca asociatia dvs. sa nu se inscrie in federatie, dar cum spuneti ca deja s-a votat si aprobat, este mai greu, ceea ce inseamna ca vreti-nu vreti, trebuie sa mergeti la grupa mare...
Din cate stiu eu, cheltuielile nu sunt asa de mari, cum spuneti dvs., de obicei munca de "federatie" se face benevol, dar, cateodata mai este nevoie si de ceva cheltuieli, mai ales cu sediul si utilitatile. Mai stiu ca aceste federatii, daca au oameni inteligenti/descurcareti, apeleaza la sponsori, care pot fi: primariile, cons. jud (care pot aloca sedii +utilitati), oameni de afaceri, etc. si chiar nu este nevoie de activitati de contabilitate si avocat. Cenzoratul il poate face unul dintre membri, de cele mai multe ori, in mod gratuit.
Adevarul este ca la nivelul RO sunt mai multe federatii care de fapt unesc mai multe as. prop. si fiinteaza in BU, CT, TM, IS, BT, AR, BC, etc - deci in orasele mari, de obicei resedinta de judet.
Bine ar fi sa ne spuneti din ce localitate sunteti sa va pot indruma mai bine.
Buna Adam,
Sunt din Bucuresti.
In teorie asa suna frumos ce spuneti dar cheltuilele deja s-au pus pe masa:
- Salariul presedinte 8000 ron NET
- salariul vice presedinte 8 000 ron NET
- cenzor, avocat contabil cheltuile extra
- sediu 2500 de ron lunar
toate acestea in plus fata de cheltuilile lunare cu asociatia de propietari.
Ma astept la infiintarea de firme capusa pe care le vor anexa pentru a putea impinge proiecte-combinatii facute de administratie. Pana acum fiind doar organizati pe asociatii au fost blocate anumite investitii de prost gust de catre unele asociatii. (