Bună ziua! Am și eu o întrebare! Pe data de 16 01 25 cei de la eon mau debranșat fără să primesc nici o preaviz sau o recomandata. EI motivează că nu am achitat factorii din luna august dar eu nu am primit nici o factură și nici un preaviz In cazul de față ce ma sfătuiți sau cum sa procedez În urma discuției telefonice cei de la Târgu Mureș ei susțin ca trebuie sa le achit o sumă 475 RON taxa de deconectare/conectare plus restanțele Am refuzat să le achit aceste taxe(debranșat) si sunt decord sa le plătesc restanțele pe motivul că ei au un prost management și nu mă privește problemele lor cu firma privată care au ei un contract de distribuirea facturilor și consider un abuz la adresa mea. Va mulțumesc!
gi-jane2
Moderator 5din 5 utilizatori consideră acest răspuns util
fara bani, nu va conecteaza. Veti sta fara curent pana la rezolvarea problemei. Faceti o plangere la anre, la anpc, apoi in instanta si vedeti care are dreptate.
DinuX
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Inainte de plangerea la ANPC si ANRE trebuie sa-i somati oficial (scris, nu telefonic) si sa asteptati raspunsul lor. Cel mai rapid pentru rebransare este sa achitati tot, dupa care sa cereti banii inapoi.
Oprisanescu Stefan
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Buna ziua , pentru a putea primi un raspuns trebuie sa precizati pe numele cui este contractul , ce modalitate de comunicare este stabilita , telefonica , adresa de email sau scrisoare . Neglijenta este a consumatorului care a avut serviciul insa cand vine nota de plata devine justitiar . Cat timp nu va produceti singur energia electrica stati fara acest serviciu contractat in locatie . Sfatul primit este bun , sa achitati suma si dupa aceea o recuperati in instanta , daca se admite dreptatea dumneavoastra de catre judecator . Putin probabil avand in vedere ca la baza exista un contract in locatie , cititi cu atentie clauzele de penalitati , de reziliere , de deconectare , analizati si actionati in consecinta . Timpul , sanatatea si banii dumneavoastra se consuma pe rand fara rezultate promitatoare .
Chiar daca nu ați primit factura din august, pe următorul apar 2 coduri de bare. Restanță și cea curenta - înseamnă că nu ați achitat restanță. Se poate întâmpla acest fenomen și în cazul în care ați reînnoit contractul. Atunci cel vechi se închide cu restanță. Dar notificare trebuia să primiți. Și dacă în termenul prevăzut nu ați clarificat situația de restanță, abia atunci va deconectează. Nu cred că s-ar ei peste aceste etape . Iar metoda cea mai simpla este să activați aplicația, creați un cont și acolo vedeți tot. Descărcați factura, etc Și nu așteptați pe nimeni sa vă aducă factura