Am achizitionat acum mai putin de 6 luni un laptop de la un magazin Altex. La mai putin de 6 luni acesta s-a defectat. Am fost la ei, si am intrebat, teoretic, ce trebuie sa fac. M-au trimis la un service. Dar stiu ca, legea 449/2003 prevede ca vanzatorul este respunzator pentru viciile produsului, si trebuie sa mi-l repare sau inlocuiasca, in functie de alegerea mea. Dar nu stiu ce trebuie sa fac practic. E suficient sa ma duc la ei cu produsul si sa cer inlocuirea ? Si ce fac daca ei refuza ? Pot cere numai inlocuirea sau repararea sau si restituirea sumei ? Si daca da, care este temeiul legal ?
Multumesc foarte mult domnule Manolescu. O sa incerc in prima instanta sa rezolv problema cu cei de la Altex. O sa incerc sa ii presez si sa le spun ca apelez la ANPC, presa si forta coercitiva a statului. Si in caz ca nesimtitii nu cedeaza chiar voi apela. Pt mine a devenit o chestiune de principiu, sunt dispus sa cheltui mult mai mult numai ca sa mi se faca dreptate. Pana la urma am dat bani pe acel produs, bani munciti si deci e dreptul meu:) Multumesc inca o data si dumneavoastra si celorlati consultanti care m-au ajutat. Mi se pare demn de lauda ceea ce faceti. Sper ca odata cu progresare mea in domeniul Dreptului sa ma primiti in randurile dumneavoastra:D