avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1773 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Plangere
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Plangere

Va rog frumos cine ma poate ajuta si pe mine sa imi spuna cum pot formula o plangere.Sunt studenta si impreuna cu colegii vrem sa facem o plangere la decant :((pentru ca nu suntem de acord cu conditiile de studiu care ni se ofera, si as vrea sa stiu cum se realizeaza.Ca la fac inca nu am invatat:P.Va multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns: dyas , utilizator 17:09, 20 Decembrie 2006
Da... asa-numita data certa...:)
Da... asa-numita data certa...:);)
Pentru Danutzza, am trimis model de plangere pe mp. Banuiesc ca formularea i se pare neobisnuita si chiar este . Sa avem in vedere ca decanul opereaza intr-un mediu bazat pe reclamatii de tot felul si acestea au cam acelasi efect ca si zgomotul strazii asupra locatarilor.
Va pot sugera un model de plangere mai realist care ar suna cam asa:
Domnule Decan subsemnatii . . . . lista Din lipsa unor mijloace de cazare decente plimbandu-ne pe strada v-am vazut aseara in . . .barul. . bordelul . . acasa la colega noastra . . . in stare de ebrietate avansata (aici trebuie putina imaginatie) etc Pentru a evita astfel de incidente nefericite pe viitor am vrea sa ne aprobati ,saltele perne sala de fitness bazin de inot (si aici trebuie putina imaginatie) Cu deosebit respect . . . . .data

Aoleu vedeti ca tipul asta de cerere e cu regim special deci NU TREBUIE INREGISTRAT se inmaneaza personal cu specificatia ca al doilea exemplar e pentru Romania Libera
iar langa plagere o poza lucrata in Photo shop .. cu el si o minora :))
sa vezi ce viteza de reactie ..

Acum serios .. nu trebuie neparat o plangere .. ca nu e institutie publica sau vb. de ilegalitati, mai degraba un memoriu .. E mai diplomat asa ..

Alte discuții în legătură