avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 812 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?

sunt studenta la drept anul 3, primii 2 ani i-am facut la ff, iar acum m-am transferat la id. asta nu inseamnca nu nu invat, am convingerea ca studiez mai mult decat unii elevi inscrisi la cursurile de zi, din pacate situatia financiara ma determina sa am seviciu, astfel nu pot face facultatea la zi!
intrebarea mea este: pentru o viitoare cariera in acest domeniu conteaza forma de invatamant pe care ai abordat-o de-a lungul facultatii? adica, e un dezavantaj sa nu faci cursuri la zi?

va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: lara_croft , utilizator 09:35, 7 Decembrie 2006
aCHIESEZ SI EU LA PAREAREA cOLEGULUI/COLEGEI IN CEEA CE PRIVESTE INTRAREA IN AVOCATURA.
Dar mai sunt si alte posibilitati
alte posibilitati ? Ai auzit cum s-au dat rezultatele anul acesta la intrarea in barou? Dupa ce au corectat lucrarile, s-au intrunit " tarii" din barou , a se intelege membri si nemembri comisiei " si au analizat cine va trece si cine nu ! Totul in functie de ce spate ai ! Eu am luat acum 2 ani examenul , pe merit, insa nu mi-am gasit " maestru" care sa nu-mi ceara suma mentionata mai sus.
Va las pe voi sa gasiti alte posibilitati, dragi colegi !
prin inscriere in Alianta??:-/:D
Imi place ca incepi sa gandesti ... avocateste. Nu conteaza cum obtii, ci sa obtii ce-ti propui!
oameni buni stiti voi cum e vorba aia cu vulpea si cu strugurii, asa sunteti si voi. Daca cauti gasesti si fara pile si pe creier.
Nu conteaza unde termini ci ceea ce ai in cap. nici dracu nu se uita cu cat ai terminat si unde ai terminat. pe ei ii intereseaza ca tu, creieras, sa faci fata in profesie si pt asta se da examenul in barou.:P