avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?

sunt studenta la drept anul 3, primii 2 ani i-am facut la ff, iar acum m-am transferat la id. asta nu inseamnca nu nu invat, am convingerea ca studiez mai mult decat unii elevi inscrisi la cursurile de zi, din pacate situatia financiara ma determina sa am seviciu, astfel nu pot face facultatea la zi!
intrebarea mea este: pentru o viitoare cariera in acest domeniu conteaza forma de invatamant pe care ai abordat-o de-a lungul facultatii? adica, e un dezavantaj sa nu faci cursuri la zi?

va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: lara_croft , utilizator 09:35, 7 Decembrie 2006
si ???????????? pana la urma care e concluzia???????????????
pile sau spaga asata-i Romania care si-o doresc:((

draga irina, nu am contestat obligativitatea exercitarii profesiei intr-una din forme, nici a incheierii unui contract de colaborare sau salarizare in interiorul profesiei, plus asigurarea indrumarii specifice...si te asigur ca l-am citit bine....
ceea ce nu intelegi, sau nu vrei sa intelegi (de fapt poate nu stii si eu acum sunt rea) este ca, neoficial, maestrul nu iti plateste nici un sfant, nici cu titlu de impozit pe care stagiarul il datoreaza, nici cu titlu de onorariu retrocedat...
imi spuneai sa vad si dincolo de nas....ma tem ca asta ar insemna sfarsitul inceputului carierei de avocat pt mine...adica tu ma sfatuiesti sa ii cer maestrului, in fata ,banii...in caz contrar ma ajuti tu sa imi apar drepturile in fata consiliului baroului sau a comisiei de disciplina????doar e abatere disciplinara grava.....