avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 736 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

frecventa redusa , invatamant la distanta....conteaza?

sunt studenta la drept anul 3, primii 2 ani i-am facut la ff, iar acum m-am transferat la id. asta nu inseamnca nu nu invat, am convingerea ca studiez mai mult decat unii elevi inscrisi la cursurile de zi, din pacate situatia financiara ma determina sa am seviciu, astfel nu pot face facultatea la zi!
intrebarea mea este: pentru o viitoare cariera in acest domeniu conteaza forma de invatamant pe care ai abordat-o de-a lungul facultatii? adica, e un dezavantaj sa nu faci cursuri la zi?

va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: lara_croft , utilizator 09:35, 7 Decembrie 2006
examenul de promovare in profesie?, examenul de definitivare in profesie?...niste struguri expirati si asta o stie nu doar procentul de 1% care are sansa sa nu dea nik pt indrumare(nu mai zic de primit ceva in timpul stagiaturii k e si mai acra situatia;)
dac esti fata/femeie si arati si bine poate reusesti si fara pile/spaga, dar nici asa nu e garantat.
pai examenele sunt acre pt ca presupun un pic de efort din partea viitorilor/actualilor stagiari. cat despre banii dati la maestrul voi ati vrea daca se poate sa nu dati nimic in conditiile in care el, maestrul, prin contractul de colaborare/salarizare, e obligat sa va plateasca pe voi si mai plateste si impozit pt voi.
Ce ziceti e corect sa fie chiar pe gratis? nu sunt de acord cu sumele cerute dar avand in vedere ca maestrul trebuie sa va asigure minimul pe economie, faceti si voi un calcul pt 2 ani la care adaugati impozitul si vedeti cat iese?
Offtopic:E greu cand nu vezi mai departe de varful nasului nu?