Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cand se completeaza reggistru inventar la o intreprindere individuala. Eu am un magazin de haine pentru copii si nu stiu daca trebuie sa trec toate marfa pe care o am. Si daca trebuie sa trec tot timpul cand ma aprovizionez cu marfa noua. Multumesc!
Mai am insa cateva nelamuriri..
Care este plafonul peste care este considerat un obiect de inventar , mijloc fix si in cat timp se amortizeaza acest mijloc fix .. de exemplu un laptop care a costat 1890 ron ? Eu stiam de o perioada de 4 ani, dar nu stiu daca e corect asa.
Pana in 1800 lei sunt considerate obiecte de inventar.Dupa depasirea acestui plafon sunt mijloace fixe .
Pentru laptop ,conform H.G.2139/2004 :
Codul 2.2.9. - amortizare calculatoare electronice şi echipamente periferice - durata de amortizare este cuprinsa intre 2 si 4 ani
Am inteles. Multumesc inca o data pentru precizari.
Totusi am auzit varianta urmatoare: daca este vorba despre obiectele care au constituit amenajarea spatiului comercial, mai precis: gresie, spoturi luminoase, chiuveta, calorifer, contor electric, dar si un anumit tip de mobilier pt un magazin de haine (panouri prinse in perete, birou, cabina de proba, rafturi), chiar si instalatia de alarma, casa de marcat, busturile, umerasele, acestea toate nu ar constitui obiecte de inventar si prin urmare nu ar trebui trecute in Registru inventar.
Este corecta aceasta abordare? Se pot regasi printre cele enumerate mai sus si obiecte de inventar?
Contabilitate pfa
Lavinika
Va rog, daca poate sa-mi zica cineva cum se procedeaza in contabilitatea PFA-urilor in urm. caz: ( eu lucrez pt un CIM dar este la fel ca si la pfa, nu?)
- pt ... (vezi toată discuția)