Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Cand se completeaza reggistru inventar la o intreprindere individuala. Eu am un magazin de haine pentru copii si nu stiu daca trebuie sa trec toate marfa pe care o am. Si daca trebuie sa trec tot timpul cand ma aprovizionez cu marfa noua. Multumesc!
si eu as dori un raspuns asemanator
pentru un taximetrist cu impunerea venitului in sistem real ce trebuie sa treaca in registrul jurnal si registru inventar ,pentru ca in registrul de incasari si plati e simplu ce trebuie trecut.
multumesc foarte mult
Buna seara! Vin cu o problema urgenta si intru direct in subiect: pana la 31.12.2010, am platit contributia la pensie, de 31,3% socotita la un venit lunar asigurat stabilit de mine, respectiv : 3 lei, deci plateam 1 leu pe luna contributia.
Este adevarat ca incepand cu 01.01.2011 sunt obligat, ca titular al I.I. si fara alta forma de venit, sa platesc suma de 222 lei - contributie lunara la fondul de pensii?
Exista vreo modalitate de suspenda aceasta plata, care mi se pare absurda?
As dori sa va cer un sfat in legatura cu suma ce trebuie declarata la fisc, pentru a fi impozitata. In caza unui magazin ce comercializeaza imbracaminte, in cazul cheltuielilor cu marfa, in declaratie se vor lua in caulcul sumele totale din facturile introduse in contabil. pe anul respectiv (spre ex.2010), sau se va lua in caulcul doar suma ce reprezinta costul achizitiei produselor VANDUTE in 2010?
Si inca o nelamurire: exista posibilitatea ca fisc-ul sa elibereze o adeverinta conform careia intreprinderea individuala la care-s titular nu a avut venituri doar pe luna ianuarie 2011? (imi trebuie aceasta adeverinta , sau act, pentru a dovedi Casei de pensii ca nu am realizat venituri in ian.2011, deci imi pot suspenda plata contributiei, asa cum permite ar.14 din noua Lege 263/2010).
Buna dimineata!
Stie cineva ce se intampla cu produsele deteriorate de clienti, sau in alte imprejurari, dintr-un magazin cu haine? Mai precis: o clienta murdareste cu ruj o bluza, sau in timpul manevrarii, produsul capata un defect (si sa presupunem ca vanzatorul nu vede, iar produsul ramane in magazin). Ce se intampla in astfel de cazuri? Exista vreun act normativ care sa reglementeze o astfel de situatie? Se trec produsele pe pierderi? Daca da, care ar fi procedura?
Multumesc mult!
Contabilitate pfa
Lavinika
Va rog, daca poate sa-mi zica cineva cum se procedeaza in contabilitatea PFA-urilor in urm. caz: ( eu lucrez pt un CIM dar este la fel ca si la pfa, nu?)
- pt ... (vezi toată discuția)