avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 242 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Completarea Registrului inventar de o Intreprindere ...
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Completarea Registrului inventar de o Intreprindere Individuala

Cand se completeaza reggistru inventar la o intreprindere individuala. Eu am un magazin de haine pentru copii si nu stiu daca trebuie sa trec toate marfa pe care o am. Si daca trebuie sa trec tot timpul cand ma aprovizionez cu marfa noua. Multumesc!
Cel mai recent răspuns: mircea_ghe84 , utilizator 11:34, 29 Martie 2011
si eu as dori un raspuns asemanator
pentru un taximetrist cu impunerea venitului in sistem real ce trebuie sa treaca in registrul jurnal si registru inventar ,pentru ca in registrul de incasari si plati e simplu ce trebuie trecut.
multumesc foarte mult
Buna seara! Vin cu o problema urgenta si intru direct in subiect: pana la 31.12.2010, am platit contributia la pensie, de 31,3% socotita la un venit lunar asigurat stabilit de mine, respectiv : 3 lei, deci plateam 1 leu pe luna contributia.

Este adevarat ca incepand cu 01.01.2011 sunt obligat, ca titular al I.I. si fara alta forma de venit, sa platesc suma de 222 lei - contributie lunara la fondul de pensii?

Exista vreo modalitate de suspenda aceasta plata, care mi se pare absurda?

Multumesc anticipat!
Asa e, noile modificari legislative impun aceasta plata.
Buna ziua!

As dori sa va cer un sfat in legatura cu suma ce trebuie declarata la fisc, pentru a fi impozitata. In caza unui magazin ce comercializeaza imbracaminte, in cazul cheltuielilor cu marfa, in declaratie se vor lua in caulcul sumele totale din facturile introduse in contabil. pe anul respectiv (spre ex.2010), sau se va lua in caulcul doar suma ce reprezinta costul achizitiei produselor VANDUTE in 2010?

Si inca o nelamurire: exista posibilitatea ca fisc-ul sa elibereze o adeverinta conform careia intreprinderea individuala la care-s titular nu a avut venituri doar pe luna ianuarie 2011? (imi trebuie aceasta adeverinta , sau act, pentru a dovedi Casei de pensii ca nu am realizat venituri in ian.2011, deci imi pot suspenda plata contributiei, asa cum permite ar.14 din noua Lege 263/2010).

Va multumesc.

O zi placuta!
Ultima modificare: Vineri, 11 Februarie 2011
joe17, utilizator
Buna dimineata!
Stie cineva ce se intampla cu produsele deteriorate de clienti, sau in alte imprejurari, dintr-un magazin cu haine? Mai precis: o clienta murdareste cu ruj o bluza, sau in timpul manevrarii, produsul capata un defect (si sa presupunem ca vanzatorul nu vede, iar produsul ramane in magazin). Ce se intampla in astfel de cazuri? Exista vreun act normativ care sa reglementeze o astfel de situatie? Se trec produsele pe pierderi? Daca da, care ar fi procedura?
Multumesc mult!
Ultima modificare: Marți, 29 Martie 2011
mircea_ghe84, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contabilitate pfa Lavinika Lavinika Va rog, daca poate sa-mi zica cineva cum se procedeaza in contabilitatea PFA-urilor in urm. caz: ( eu lucrez pt un CIM dar este la fel ca si la pfa, nu?) - pt ... (vezi toată discuția)
Intreprindere individuala prestari servicii si comert service auto aurah aurah Buna seara!am un service auto ce are domeniu de activitate intretinerea si reparatia auto si comert.Intrebarea mea este: Facturile de la furnizoriprin care am ... (vezi toată discuția)
Cum se inregistreaza actele la un i.i. Florin70 Florin70 Buna seara am o inteprindere individuala recent deschisa cu obiectul de activitate comert cu amanuntul neplatitor de tva ,si as vrea sa stiu cum pot face ... (vezi toată discuția)