Asistența fiscală telefonică este asigurată, de puțin timp, exclusiv de către Call center-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), prin preluarea acestei activități de la administrațiile județene ale finanțelor publice, reiese dintr-un raport publicat marți de instituție. Totodată, capacitatea de primire a apelurilor prin Call center a fost crescută. Dezvoltarea Call center-ului era unul dintre dezideratele ANAF încă de acum doi ani. Citește articolul
În contextul în care, de luni, persoanele fără certificat verde privind COVID-19 pot relaționa numai la distanță cu personalul Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), Call center-ul instituției a cedat în această dimineață. În aceste condiții, iată ce alte variante au la dispoziție persoanele nevaccinate, netestate sau nevindecate pentru a relaționa cu Fiscul. Citește articolul
Anul trecut, a început să se pregătească dezvoltarea call center-ului Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF), conform raportului bugetar pe perioada 2021 - 2024, ce a fost publicat recent de Ministerul Finanțelor (MF). Printre altele, autoritățile fiscale vor să introducă noi servicii telefonice pentru contribuabili, printre care se numără chiar furnizarea de informații supuse secretului fiscal. Citește articolul
De mai bine de un, Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) organizează săptămânal, pe pagina de Facebook a instituţiei, o sesiune de asistenţă şi îndrumare online, prin care contribuabilii pot obţine informaţii despre obligaţiile fiscale ce le revin. Totuşi, aceasta nu este singura modalitate prin care persoanele interesate pot obţine asistenţă de specialitate, în condiţiile în care Fiscul organizează lunar întâlniri cu contribuabilii, la sediile instituţiei din toată ţara. Astfel, în august sunt stabilite nu mai puţin de 99 de astfel de sesiuni. Suplimentar, există şi un număr unic naţional la care persoanele fizice ori juridice pot solicita clarificări. Citește articolul
Incepand cu 1 octombrie, contribuabilii care vor sa obtina informatii fiscale si indrumare in ceea ce priveste taxele si impozitele nu vor mai putea suna la numerele de telefon ale administratiilor financiare de care apartin, ci vor trebui sa apeleze un numar unic la nivel national. Citește articolul