Persoanele fizice autorizate (PFA) care desfășoară activități economice în mod independent, persoanele fizice care exercită profesii liberale, asocierile și alte entități fără personalitate juridică și persoanele fizice trebuie să prezinte, la momentul solicitării a diverse documente precum cazierul fiscal, certificatul de atestare fiscală, certificatul de stabilire a rezidenței fiscale, ori la momentul înregistrării în scopuri de TVA, o serie de acte care trebuie completate, depuse sau prezentate autorităților, potrivit unui ghid publicat astăzi de către Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Vă prezentăm, în continuare, care este documentația aferentă principalelor documente de interes pentru PFA-uri și pentru celelalte categorii de contribuabili amintite mai sus, în conformitate cu ultimele actualizări intervenite în anul 2021. Citește articolul
O serie de modificări privind certificatul de atestare fiscală, document care reflectă îndeplinirea, de către contribuabili, a obligațiilor de plată a taxelor, impozitelor, contribuțiilor sau altor venituri datorate au apărut azi în Monitorul Oficial, cuprinse de un ordin al Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF). Citește articolul
Certificatul de atestare fiscală reflectă modul de îndeplinire a obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor, contribuțiilor și a altor venituri datorate. În continuare vă vom explica modalitatea de obținere a documentului în 2016. Citește articolul