În contextul în care, de luni, actele adiționale la contractele de muncă trebuie făcute înainte ca ele să-și producă efectele, am observat că termenul de transmitere a modificărilor în Revisal a fost afectat doar pentru unii dintre utilizatorii registrului. Așa se face că, în prezent, unii au mai mult timp la dispoziție pentru a transmite modificările în registru, pe când ceilalți au rămas cu vechiul termen, destul de generos. Citește articolul
Majorarea salariului minim brut, ce a avut loc la 1 februarie 2017, aduce pentru firme și o obligație de raportare. Concret, angajatorii sunt nevoiți să transmită această schimbare din Registrul general de evidență a salariaților (Revisal), în cadrul unui termen stabilit de legislație, către Inspecția Muncii. Citește articolul
Autoritățile au schimbat semnificativ cadrul legal al Registrului general pentru evidența salariaților (cunoscut ca „Revisal”), însă în afară de împărțirea acestuia în Registrul privat și Registrul public mai există și alte modificări importante de care trebuie să țină cont angajatorii. Printre acestea se numără, de exemplu, transmiterea registrului exclusiv online, raportarea unor noi informații către Inspecția Muncii și mărirea amenzii pentru netransmiterea datelor noilor salariați. Citește articolul