După 20 de ani răspuns zilnic la peste 100 de emailuri, Alin Popescu, fondator avocatnet.ro, ne povestește despre importanța comunicării pe email în relația cu angajații, clienți, colegii ș.a.m.d. Citește articolul
Avocatnet.ro oferă servicii de promovare pentru o serie de clienți. Pe parcursul colaborării cu aceștia, am întâlnit o serie de viziuni asupra marketing-ului. Dar, cel mai mult am învățat încercând să vindem propriile produse. Când am lansat serviciul Premium, pe bază de abonament plătit, în prima lună am vândut 2 abonamente. Teoretic aveam toate avantajele: nu aveam costuri de promovare (site-ul gratuit avea o audiență de peste 1 milion de unici lunari), echipa care se ocupa de produs și de promovare avea ani buni de experiență cu mediul online, cunoșteam bine publicul pe care îl ținteam (erau cititori fideli ai site-ului gratuit). Ne așteptam să se înghesuie, să cumpere plătind direct, online. Citește articolul