Am vorbit, în celelalte articole, despre multe dintre lucrurile care construiesc un vânzător de succes și un program de vânzări de succes. În articolul de astăzi, vom completa toate aceste informații cu o strategie vitală. Până la urmă, unul dintre factorii care motivează extrem de mult un vânzător este comisionul. Citește articolul
Contactarea clienților este etapa în care se realizează prima interacțiune cu potențialul client. Pentru a avea succes, adică o conversie bună pe obiective, comunicarea trebuie să se facă în mod integrat: prin mediul online, telefonic și/sau prin contact direct. Tot în această etapă segmentăm sau calificăm clientul drept potențial cumpărător pentru serviciile noastre. Citește articolul
Potențialul cumpărător va fi întotdeauna ezitant și va avea obiecții privind cumpărarea unui nou produs / serviciu. Și rezervele lui sunt valabile. Asta nu înseamnă că trebuie să muți afacerea la categoria "Lost". Citește articolul
Mulți oameni își imaginează construcția unei companii gândindu-se, de regulă, cum să construiască produse, cum să activeze piața, cum să facă bani. Și nu e neapărat o abordare greșită. Doar că e incompletă. Hai să ne gândim puțin. O companie e, juridic vorbind, o ficțiune. Cineva și-a imaginat într-o dimineață că ar fi interesant ca anumite entități să poată face afaceri, așa că le-a dat numele de „persoane juridice”. Ele n-au corp, sentimente ori bucurii. N-au supărări și nici nu văd lumea prin lentile roz ori albastru închis. Citește articolul
Înainte de toate, o mențiune. Fac vânzări de peste 18 ani. Am fost agent, am supervizat agenți de vânzări, apoi am fost director de vânzări în FMCG, industria de iluminat, consultanță de business. În toate aceste poziții și experiențe am înțeles faptul că omul de vânzări este adevăratul motor al unei companii. Fără un om de vânzări performant, compania poate merge, trasă ori împinsă de cineva, dar pentru un timp scurt. Citește articolul