Am sfătuit întotdeauna participanții de la cursul de scriere a e-mailurilor care sunt deschise de cei cărora le sunt adresate să scrie așa cum o fac marii autori de romane de acțiune. Și îți dau același sfat și ție. E genul de idee care, de regulă, pare greu de urmat. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre 5 paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar: trebuie să explici ceva. Citește articolul
Am vorbit, în toate articolele despre e-mailuri de până acum, despre modul în care îți compui povestea pe care urmează să o transmiți prin e-mail, despre faptul că subiectul, povestea, surprizele mici, supriza mare de la final și toate elementele care compun e-mailul se leagă între ele într-un mod extrem de interesant, și se aliniază, în final, spre scopul pe care ți l-ai propus. Citește articolul
Cele mai interesante cărți din lume îi țin pe cititorii lor cu sufletul la gură până la final. Dar nu ăsta e secretul cărților bune. Nu. Secretul e că, mult timp după ce ai terminat acel text, ideea lui îți rămâne în minte iar finalul, finalul te determină să vrei mai mult de la acea carte. Citește articolul
Orice carte de succes are un moment în care spui „la asta nu m-aș fi gândit”. Surpriză. E momentul în care, de regulă, autorul demonstrează că merită citit și în viitor, pentru că are o minte strălucită. Pentru a crea surpriză din e-mail, munca ta începe de la subiect. Subiectul potrivit creează un început de surpriză, iar conținutul e-mailului o adâncește și o pune în valoare. Într-o carte, acolo unde ai mult mai mult text la îndemână, poți crea așa-numitele surprize intermediare, dar într-un e-mail, acest lucru e imposibil. Citește articolul
Astăzi, vorbim despre conținutul e-mailului, lucrul care detaliază, de fapt, ce ai început în subiect și care îl poate determina pe destinatar să ia o anumită decizie în privința propunerii pe care ai făcut-o tu prin e-mail. Ca de obicei, vom descompune acest conținut și vom discuta despre mai multe tipuri de abordări și probleme care te-ar putea ajuta să scrii e-mailuri mai bune. Citește articolul
Subiectul este al doilea element, ca importanță, după expeditor, care poate ajuta e-mailul tău să intre în atenția destinatarului. De subiect depinde în ce măsură destinatarul dă click pe e-mailul tău pentru a-l citi sau nu. În acticolul de astăzi vom detalia câteva puncte care pot ajuta e-mailul tău să fie unul pe care destinatarul îl ia în seamă. Vom vorbi despre aspecte care țin de partea tehnică a livrării e-mailurilor, dar și despre aspecte emoționale și de limbaj care te ajută să concepi un subiect reușit pentru e-mailurile tale. Citește articolul
Construiește e-mailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune. E genul de sfat care, de regulă, nu spune nimic. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre cinci paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar. Citește articolul