Media Intră în comunitate
avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 463 soluții astăzi

Webinar Premium LIVE: Riscuri și obligații privind combaterea spălării banilor. Joi, 1 Iulie, de la ora 11:00. Rezervă loc și participă → 

Acasă Subiect: email
Subiect: email
ACCES PREMIUM

Comunicarea prin e-mail-uri de yahoo cu ONRC se face cu dificultate. Ce ne recomandă autoritatea să facem pentru a primi mesajele ei

Din cauza unor probleme tehnice, mesajele transmise prin intermediul poștei electronice către și de către Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) se transmit cu dificultate în această perioadă, informează autoritatea. Totodată, ONRC face și recomandări menite să permită primirea de mesaje de la instituție. Citește articolul

ACCES PREMIUM
Proiect de ordin

Pe viitor, e-mailul va fi principalul mijloc de comunicare cu agențiile de muncă, serviciile de asistență socială ori casele de pensii

În întreg procesul de rezolvare a unor situații precum obținerea drepturilor de asistență socială, de pensii sau de șomaj, pentru comunicarea pe care o au cetățenii cu autoritățile, de la depunerea cerererilor și până la primirea deciziei finale, se va folosi cu predilecție corespondența electronică, potrivit unui proiect de act normativ pus recent în dezbatere la Ministerul Muncii. Pentru a trimite documente către instituții, cei interesați să interacționeze cu acestea nu vor fi nevoiți să folosească semnătura electronică, având posibilitatea de a semna de mână toate actele. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Trucuri utile atunci când vrei să explici un lucru într-un document scris

Inteligo.ro în Weekend
28 Martie 2020 | 1 | 2180

Am sfătuit întotdeauna participanții de la cursul de scriere a e-mailurilor care sunt deschise de cei cărora le sunt adresate să scrie așa cum o fac marii autori de romane de acțiune. Și îți dau același sfat și ție. E genul de idee care, de regulă, pare greu de urmat. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre 5 paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar: trebuie să explici ceva. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Sfaturi utile, după 20 de ani de răspuns zilnic la peste 100 de e-mailuri

Inteligo.ro în Weekend
22 Martie 2020 | 0 | 540

Am vorbit, în toate articolele despre e-mailuri de până acum, despre modul în care îți compui povestea pe care urmează să o transmiți prin e-mail, despre faptul că subiectul, povestea, surprizele mici, supriza mare de la final și toate elementele care compun e-mailul se leagă între ele într-un mod extrem de interesant, și se aliniază, în final, spre scopul pe care ți l-ai propus. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Încheierea, ideea pe care destinatarul vrei să o țină minte și acțiunea de urmat

Inteligo.ro în Weekend
22 Februarie 2020 | 0 | 550

Cele mai interesante cărți din lume îi țin pe cititorii lor cu sufletul la gură până la final. Dar nu ăsta e secretul cărților bune. Nu. Secretul e că, mult timp după ce ai terminat acel text, ideea lui îți rămâne în minte iar finalul, finalul te determină să vrei mai mult de la acea carte. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Punctul culminant, momentul la care e-mailul își arată adevărata valoare

Inteligo.ro în Weekend
25 Ianuarie 2020 | 0 | 975

Orice carte de succes are un moment în care spui „la asta nu m-aș fi gândit”. Surpriză. E momentul în care, de regulă, autorul demonstrează că merită citit și în viitor, pentru că are o minte strălucită. Pentru a crea surpriză din e-mail, munca ta începe de la subiect. Subiectul potrivit creează un început de surpriză, iar conținutul e-mailului o adâncește și o pune în valoare. Într-o carte, acolo unde ai mult mai mult text la îndemână, poți crea așa-numitele surprize intermediare, dar într-un e-mail, acest lucru e imposibil.  Citește articolul

ACCES GRATUIT

Dezvoltarea subiectului, motivul pentru care destinatarul citește acest text

Inteligo.ro în Weekend
28 Decembrie 2019 | 0 | 957

Astăzi, vorbim despre conținutul e-mailului, lucrul care detaliază, de fapt, ce ai început în subiect și care îl poate determina pe destinatar să ia o anumită decizie în privința propunerii pe care ai făcut-o tu prin e-mail. Ca de obicei, vom descompune acest conținut și vom discuta despre mai multe tipuri de abordări și probleme care te-ar putea ajuta să scrii e-mailuri mai bune. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Subiectul și introducerea e-mailului, factorii care determină destinatarul să te respecte

Inteligo.ro în Weekend
30 Noiembrie 2019 | 0 | 1617

Subiectul este al doilea element, ca importanță, după expeditor, care poate ajuta e-mailul tău să intre în atenția destinatarului. De subiect depinde în ce măsură destinatarul dă click pe e-mailul tău pentru a-l citi sau nu. În acticolul de astăzi vom detalia câteva puncte care pot ajuta e-mailul tău să fie unul pe care destinatarul îl ia în seamă. Vom vorbi despre aspecte care țin de partea tehnică a livrării e-mailurilor, dar și despre aspecte emoționale și de limbaj care te ajută să concepi un subiect reușit pentru e-mailurile tale. Citește articolul

ACCES GRATUIT

Elementele esențiale ale unui e-mail care convinge destinatarul

Inteligo.ro în Weekend
9 Noiembrie 2019 | 0 | 849

Construiește e-mailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune. E genul de sfat care, de regulă, nu spune nimic. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre cinci paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar. Citește articolul

ACCES PREMIUM

GDPR: Și adresele de e-mail de serviciu ale angajaților sunt considerate date personale

Atâta timp cât o persoană poate fi identificată prin adresa de e-mail de serviciu personalizată, putem spune că aceasta se înscrie în rândul datelor personale și cade sub incidența Regulamentului general privind protecția datelor personale (GDPR). Prin urmare, nu doar adresa de e-mail personală, ci și cea personalizată de la locul de muncă este o dată personală.  Citește articolul