În acestă lună are loc Black Friday, evenimentul ce aduce în fiecare an reduceri mari de prețuri la mai toți comercianții importanți din țara noastră și din străinătate. De aceea, prezentăm astăzi ce ar trebui să facă un cumpărător în cazul în care produsele comandate ajung la acesta deteriorate sau prezintă vreun defect. Citește articolul
Principalele drepturi ale unui cumpărător, potrivit legislației în vigoare, sunt dreptul la garanția legală de doi ani și dreptul la returnarea produselor în 14 zile. Dar lucrurile nu se rezumă doar la garanție și returnare. Trebuie să știm de ce e important să dăm înapoi un bun cu defecte încă de când îl primim acasă, cine e responsabil de pagubele aduse de produsele cumpărate, cum să facem cumpărături sigure cu cardul și cum suntem protejați când cumpărăm din străinătate. Cu ocazia Zilei Drepturilor Consumatorilor, v-am pregătit o sinteză cu informațiile necesare pe care orice cumpărător trebuie să le aibă! Citește articolul