Întâlnirea cu funcționarii publici se dovedește uneori dificilă, ba mai mult, de-a dreptul nemulțumitoare. Atunci când obținem prea greu un serviciu public la care avem dreptul sau când cineva ne tratează neprofesionist ori pretinde ceva în schimbul unui lucru care e oricum gratuit, suntem îndreptățiți să fim mâhniți. Mai nou însă, grație unei pagini de internet recent lansate în România, putem să dăm note autorităților publice și să ne spunem ofurile, dar și experiențele plăcute cu acestea. Partea bună este că toată lumea poate să vadă ce ne-a supărat, într-un mod elegant și transparent. Citește articolul
Cetățenii care fac reclamaţii referitoare la furnizarea de gaze au dreptul, începând de sâmbătă, la despăgubiri în bani în cazul în care nu li se răspunde în termenele legale stabilite. Aşa a decis anul trecut Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) printr-un act normativ privind standardul de performanţă pentru distribuţia gazelor naturale. Citește articolul
Litigiile dintre consumatori si comercianti vor putea fi solutionate si de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), nu doar de instanta sau mediere, cum se intampla pana acum, potrivit unui act normativ care modifica legislatia privind protectia consumatorilor si care intra azi in vigoare. Citește articolul