Operarea unui spațiu comercial în România implică respectarea unei legislații complexe, inclusiv afișarea obligatorie a anumitor documente. Aceste documente servesc drept dovadă a conformității cu diverse reglementări legale și oferă transparență pentru consumatori. Citește articolul
De joi, mai multe categorii de comercianți și intermediari au obligația de a afișa nu doar în magazinele fizice, ci și pe site-urile aferente business-ului o nouă plachetă informativă pentru consumatori. Iată cum arată acesta și unde trebuie amplasată pe site, precum și ce amendă riscă cei care nu se conformează noii obligații: Citește articolul
Placheta cu Telefonul Consumatorilor, pe care firmele sunt obligate sa o afiseze, a fost inlocuita de astazi cu un nou model, se mentioneaza intr-un ordin recent al ANPC. Modelul poate fi descarcat fie de pe site-ul ANPC, fie din acest articol. Citește articolul
Din 21 ianuarie, firmele vor trebui sa afiseze o noua placheta cu "Telefonul Consumatorilor". Reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) au declarat pentru AvocatNet.ro ca anumiti contribuabili vor fi exceptati de la aceasta obligatie. De asemenea, oficialii au facut referire si la sanctiunile care se vor aplica in cazul in care firmele nu vor afisa noua placheta. Citește articolul
Firmele vor trebui sa afiseze din 21 ianuarie 2015 o noua placheta cu Telefonul Consumatorilor, care a fost aprobata la finalul anului trecut. Citește articolul