Cei ce vor să aducă în atenția Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) o situație urgentă, de pildă, debranșarea de la electricitate sau gaze naturale pentru facturi calculate greșit ori în situația în care este pusă în pericol sănătatea oamenilor, au de-acum la dispoziție pentru asta un număr de WhatsApp, potrivit unui anunț de azi al instituției. Totuși, trimiterea sesizărilor către ANPC în acest mod nu elimină necesitatea formulării unei reclamații oficiale. Citește articolul
Persoanele care vor mai multe informații legate de testele pentru detectarea COVID-19 ori vor să facă sesizări legate de întreaga procedură pot utiliza de-acum o linie telefonică specială, ce le este pusă la dispoziție de către organizaţia de protecţie a consumatorilor InfoCons. Citește articolul
Placheta cu Telefonul Consumatorilor, pe care firmele sunt obligate sa o afiseze, a fost inlocuita de astazi cu un nou model, se mentioneaza intr-un ordin recent al ANPC. Modelul poate fi descarcat fie de pe site-ul ANPC, fie din acest articol. Citește articolul
Numarul Telefonului Consumatorului nu se va mai schimba, desi un nou numar ar fi trebuit sa intre in vigoare maine, dupa ce ANPC a abrogat actul normativ care modifica acest numar. Motivul il reprezinta faptul ca noul numar de telefon inca nu poate fi apelat gratuit. In aceste conditii, ramane valabil numarul de telefon existent, care insa este taxat cu tarif normal. Citește articolul
Pana acum, numarul de telefon la care consumatorul putea suna pentru a face sesizari sau reclamatii era 0800.080.999, apelul fiind gratuit din reteaua Romtelecom. Acest numar a fost schimbat recent, printr-un act normativ publicat in Monitorul Oficial, care stabileste, totodata, ca apelul catre noul numar va fi taxat la tarif normal in toate retelele de telefonie. Citește articolul