Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Pe lângă căutările cu operatori booleeni, Google permite și filtrarea rezultatelor în funcție de poziția cuvintelor căutate în pagină. Nu doar atât, dar se pot limita rezultatele doar la un anumit tip de fișier sau la un singur website. Google mai poate face și recomandări de website-uri similare cu un anumit website. Despre toate acestea vei învăța în acest articol. Citește articolul
Documentele ample, folosite în companii au, de obicei, un element care se întâlnește des: listele. Enumerările sau listele pot fi simple (cu un singur nivel) sau cu subliste (cu mai multe nivele). Formatarea lor este diferită de textul normal pentru a putea fi identificate și urmărite ușor. Către aceste liste se fac diverse referiri fie în cadrul aceluiași document, fie în cadrul altor documente, fie în cadrul comunicării din companie (în special e-mailuri). Citește articolul
WhatsApp are peste 1,5 miliarde de utilizatori și, cel mai probabil, ești unul dintre ei. Dar ai fost vreodată curios să afli cu cine vorbești cel mai des? E o opțiune în aplicație care te poate ajuta în acest sens. Citește articolul
Copiii indeciși. Copiii cu frici. Copiii fără voce. Copiii agitați. Copiii neatenți. Dezangajați. Plângăcioși. Agresivi. Retrași. Supărăcioși. Neprietenoși. Intoleranți. Neascultători. Opozitioniști. Încăpățănați. Obraznici etc. Citește articolul
Bijuteriile cu simboluri reprezintă mai mult decât accesorii frumoase care îți completează armonios look-ul. Fiecare bijuterie cu simbol vine cu o semnificație aparte care poate influența starea persoanei care o poartă. Citește articolul
Prin „mesaj” se înțelege conținutul în sine care trebuie comunicat, dar și modul în care este ambalat acest conținut. Prima parte este extrem de largă, la nivel de concept, așa că nu o să o dezvoltăm foarte mult. Conținutul pe care îl comunici are foarte mare legătură cu nevoile tale punctuale de comunicare: plan de afaceri, oferta comercială, comunicat în cazul momentelor de criză, memo intern pentru membrii echipei etc. Aici, tu știi ce vrei să comunici. Citește articolul
Subiectul este al doilea element, ca importanță, după expeditor, care poate ajuta e-mailul tău să intre în atenția destinatarului. De subiect depinde în ce măsură destinatarul dă click pe e-mailul tău pentru a-l citi sau nu. În acticolul de astăzi vom detalia câteva puncte care pot ajuta e-mailul tău să fie unul pe care destinatarul îl ia în seamă. Vom vorbi despre aspecte care țin de partea tehnică a livrării e-mailurilor, dar și despre aspecte emoționale și de limbaj care te ajută să concepi un subiect reușit pentru e-mailurile tale. Citește articolul
Pe măsură ce folosim mai multe date într-un fișier excel (descarcă fișierul atașat lecției), trebuie să le putem vizualiza într-o anumită ordine sau doar pe cele care ne interesează. În acest sens, folosim funcțiile de sortare și filtrare. Acestea sunt gândite, în mod natural, pe o organizare a informației în care intrările noi de date se așează pe rânduri (nu pe coloane). De exemplu, datele primei comenzi pe primul rând, datele celei de-a doua comenzi pe al doilea rând șamd. În acest articol vom presupune că intrările de date noi se așează pe rânduri. Citește articolul
WhatsApp se confruntă cu o breșă majoră de securitate, după ce s-a descoperit că un fișier primit prin aplicația de chat îți poate infecta telefonul și îți poate expune datele personale. Citește articolul