Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Planul de afaceri nu e un document contabil, asa cum îl tratează toată lumea. Nu e o listă de dorințe și nici o listă de temeri. Simplist vorbind, planul de afaceri este o listă realistă de scenarii pe care compania ta le-ar putea parcurge, o listă în care identifici scenariul cel mai potrivit și construiești, pornind de la el, pașii pe care îi vei parcurge în viitor. Citește articolul
Astăzi vom vorbi despre șapte tipuri de clauze pe care ar trebui să le regăsești în orice contract, indiferent de legislația pe care este redactat, indiferent de limba în care e scris ori tipul de situație pe care o reglementează. Citește articolul
Un lucru care se aplică cu siguranță în cazul Google este că algoritmul de căutare, cel responsabil cu decizia privind ce site trebuie să apară pe ce poziție, este în continuă evoluție, zi de zi, lună de lună având loc mici schimbări și optimizări. Se spune că nimeni de la Google nu are o imagine completă a tuturor parametrilor de care ține cont acest algoritm. Citește articolul
Atunci când pregătesc un discurs, încerc să controlez tot ce se poate controla. O parte importantă a acestui control ține de faptul că e nevoie să știu unde se va ține discursul, cum arată configurația sălii, câți oameni sunt în sală, care sunt caracteristicile importante ale acelui tip de audiență, la ce ora va fi discursul etc. Știu, poate ți se pare că sunt multe întrebări, dar, dacă le luăm pe rând, o să vezi că ele sunt esențiale pentru construirea unui discurs corect și, în final, pentru a face o impresie bună. Citește articolul
Noi, la Inteligo, vrem să ajutăm oamenii să rămână mereu informați și actualizați la cerințele și noutățile lumii moderne. Tocmai de aceea, în fiecare săptămână, îți pregătim o listă de cursuri, ghiduri, cărți și podcasturi care să te ajute să descoperi care sunt lucrurile de care ești pasionat și la care poți deveni cu adevărat bun și, în plus, îți propunem și un subiect interesant pe care să îl putem dezbate împreună. Citește articolul
Poliția Română intervine din nou în legătură cu țepele care se dau de pe numere necunoscute din alte țări. Pe Facebook circulă un mesaj care e atribuit Poliției, dar realitatea e alta. Citește articolul
Alcoolul la adolescenți. Consumul de acool la copii și tineri este un subiect sensibil în România. Încă nu se vorbește suficient de mult despre asta, deși cifrele din statistici ar trebui să pună pe agenda publică această temă. Un raport al Institutului de Sănătate Publică din România dat publicității în iunie 2019 arată că ”populația tânără (15-24 de ani) înregistrează nivele de consum superioare celor ale populației generale, consumul excesiv (mai mult de 5 porții de alcool la bărbați sau 4 porții la femei), cu risc crescut pentru sănătate, având cea mai înaltă frecvență la această grupă de vârstă.” Citește articolul
Construiește e-mailul folosind strategia scriitorilor de romane de acțiune. E genul de sfat care, de regulă, nu spune nimic. E complicat să ajungi, dintr-o dată, la nivelul de creativitate pe care îl are un scriitor consacrat de romane de acțiune. Și, totuși, e important de menționat că tu n-ai de scris 300 și ceva de pagini, care ar fi necesare pentru un roman, ci undeva spre cinci paragrafe de text. Mai mult, n-ai de inventat personaje, intrigi complexe și altele asemenea, pentru că motivul pentru care scrii cuiva un e-mail este foarte clar. Citește articolul
Scopul este să formulăm mai multe idei despre cum putem aborda comunicarea de marketing. Din aceste idei, le alegem pe cele care credem că au cele mai bune șanse de reușită. După testare, o să putem vedea mai bine care sunt cele mai eficiente. Probabil vom avea o soluție optimă, câteva profitabile, câteva la limită profitabile și restul ineficiente. În timp, eficiența abordărilor variază și e recomandabil să avem un mix de abordări de comunicare. Citește articolul